spot_img

Τελευταία Θέματα

spot_img
spot_img
spot_img

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

spot_img

Κομμένα κλαδιά στον υποσταθμό της ΔΕΗ στη Σηλυβρίας

Μπροστά από τον υποσταθμό της ΔΕΗ στην οδό Σηλυβρίας της Καβάλας έχουν συσσωρευτεί κομμένα κλαδιά, ενώ από πάνω του κρέμονται κλαδιά από πεύκα και ακακίες.

Κάτοικοι της περιοχής έχουν ειδοποιήσει τον δήμο να τα μαζέψει, αλλά από την αρμόδια υπηρεσία τους απαντούν ότι δεν μπορούν να το κάνουν γιατί υπάρχουν σταθμευμένα αυτοκίνητα. Μάλλον λάθος εκτίμηση κάνουν αφού όπως φαίνεται και από την φωτογραφία ο δρόμος είναι άδειος.

Οι περίοικοι εκτός από την άσχημη εικόνα που αντικρίζουν, ανησυχούν ιδιαίτερα και για το ενδεχόμενο εκδήλωσης πυρκαγιάς μπροστά στον σταθμό της ΔΕΗ. Γι’ αυτό κάνουν για άλλη μια φορά έκκληση στον δήμο Καβάλας να μεριμνήσει για τα… δέοντα.