spot_img

Τελευταία Θέματα

spot_img
spot_img
spot_img

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

spot_img

Στο νοσοκομείο της Ξάνθης νοσηλεύεται ο Γιώργος Παυλίδης

Στο νοσοκομείο της Ξάνθης νοσηλεύεται από την αρχή της εβδομάδας ο Περιφερειάρχης ΑΜ-Θ Γιώργος Παυλίδης.

Ο κ. Παυλίδης αντιμετωπίζει πρόβλημα με την υγεία του και κρίθηκε απαραίτητη η νοσηλεία του στο νοσοκομείο.

Σύμφωνα με τους γιατρούς, η κατάσταση της υγείας του κρίνεται σοβαρή, αλλά σταθερή και νοσηλεύεται στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.

Ο «Ενήμερος» εύχεται στον Περιφερειάρχη ταχεία ανάρρωση και γρήγορη επιστροφή στα καθήκοντά του.