Σάββατο, 22 Ιουνίου, 2024
Σάββατο, 22 Ιουνίου, 2024
spot_img

Τεχνική Βοήθεια του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού στην ανάκαμψη του τουρισμού της Θάσου

Ημέρα:

Ο Δήμος Θάσου, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού και η ICF στα πλαίσια της συνεργασίας τους για την τουριστικά αναπτυξιακή βιωσιμότητα της Θάσου πραγματοποίησαν την Τετάρτη 22/05/2024, την πρώτη τηλεδιάσκεψη με την συμμετοχή της πρόσφατα ορισμένης ‘Ομάδας Εργασίας’.

Τα μέλη της Ομάδας Εργασίας, που έχουν συνθέσει οι εταίροι, επιλέχτηκαν συνειδητά ώστε με την ενεργή συμμετοχή τους να συμβάλλουν και να υποστηρίξουν την μετάβαση στη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη του νησιού της Θάσου. Οι εταίροι παρουσίασαν το έργο και εξήγησαν το ρόλο της Ομάδας Εργασίας καθώς και τι αναμένεται από την συμμετοχής τους.

Ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης, χαιρέτησε την συνάντηση και ευχαρίστησε εγκάρδια τους συμμετέχοντες δηλώνοντας «απόλυτη εμπιστοσύνη στο έργο της ‘Τεχνικής Βοήθειας του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού για την ανάκαμψη του τουρισμού της Θάσου’ και στην ενίσχυση της εξωστρέφειάς της, με τη συμβολή της σύμπραξης των δυνάμεων του νησιού».

Ο κ. Patrick Fritz, Τεχνικός Συντονιστής του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού, δήλωσε: «Το κοινό μας έργο βασίζεται σε βασικά χαρακτηριστικά όπως η ενεργοποίηση των τοπικών φορέων, η συμμετοχή της κοινωνίας και η μακροπρόθεσμη προοπτική ανάπτυξης. Με τη συνεχή υποστήριξη όλων των εμπλεκόμενων φορέων, δημόσιων και ιδιωτικών, είμαστε στην ευχάριστη θέση να συμβάλλουμε στην προώθηση μιας μορφής τουρισμού που είναι βιώσιμη και ευθυγραμμισμένη με τις ανάγκες και τα συμφέροντα των κατοίκων της Θάσου».

Ο κ. Νικόλαος Γκολφινόπουλος, Επικεφαλής Τουρισμού της ICF και συντονιστής της συνάντησης αναφέρθηκε στην εντατική εξέλιξη των δράσεων και στη σημαντικότητα της εκκίνησης της Ομάδας Εργασίας όπου σηματοδοτεί και εμπράκτως συνεργεί στο συντονισμό των τοπικών ενεργειών, με την συμμετοχή νευραλγικών εθνικών φορέων όπως το Υπουργείο Τουρισμού, την Περιφέρεια ΑΜΘ, και τoν EOT, αλλά και του ιδιωτικού τομέα όπως η Fraport και η Marketing Greece. Τόνισε επίσης πως: «Οι στόχοι της “Αξιολόγησης του Μάρκετινγκ” και της προάσπισης της “Κοινωνικής Αειφορείας” επιτυγχάνονται μέσω άμεσου διαλόγου με τους φορείς της Ομάδας Εργασίας που συστήσαμε, προάγοντας έτσι τις συνέργειες, την συμπεριληπτική διακυβέρνηση, και τον συντονισμό».

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΘΕΜΑΤΑ

Αλέξανδρος Ιωσηφίδης: Και όρεξη έχουμε και όντως τρέχουμε

«Το κυριότερο για μια διοίκηση είναι να στοχεύει ψηλά...

Αναγκαία η ενίσχυση της αστυνόμευσης στη Δημοτική Ενότητα Ελευθερών

Χρήστος Πριονίδης: Τουριστικό μέρος χωρίς αστυνόμευση δεν μπορεί να...

Ελπίζουν σε ένα καλό το τριήμερο στην εστίαση

«Περιμένουμε με τεράστια ανυπομονησία το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος,...

Με αργούς ρυθμούς συνεχίζεται η υποβολή φορολογικών δηλώσεων

Ντίνος Κλειτσιώτης: Συμβουλευτείτε φοροτεχνικό για τις προσυμπληρωμένες δηλώσεις Με σχετικά...

Πώς να αποφύγεις την εφιαλτική γονική αποξένωση και να μην «χάσεις» το παιδί σου!

Η γονική αποξένωση είναι μια δύσκολη και επώδυνη κατάσταση,...

Μειώνεται συνεχώς ο αριθμός των μαθητών στα σχολεία της Καβάλας

Αθανασία Γαϊτανίδου: Έχουμε φτάσει στο σημείο και μέσα στην...

10.000 «έξυπνα» υδρόμετρα έχει παραλάβει μέχρι σήμερα η ΔΕΥΑΚ

Στις 10.000 ανέρχονται τα νέα «έξυπνα» υδρόμετρα που έχει...

81χρονος σκότωσε την σύζυγό του και αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει

Υπό αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες, άνδρας 81 ετών τραυμάτισε...