Τετάρτη, 5 Νοεμβρίου, 2025
Τετάρτη, 5 Νοεμβρίου, 2025

Τεχνική Βοήθεια του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού στην ανάκαμψη του τουρισμού της Θάσου

Ημέρα:

spot_img
spot_img
spot_img

Ο Δήμος Θάσου, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού και η ICF στα πλαίσια της συνεργασίας τους για την τουριστικά αναπτυξιακή βιωσιμότητα της Θάσου πραγματοποίησαν την Τετάρτη 22/05/2024, την πρώτη τηλεδιάσκεψη με την συμμετοχή της πρόσφατα ορισμένης ‘Ομάδας Εργασίας’.

Τα μέλη της Ομάδας Εργασίας, που έχουν συνθέσει οι εταίροι, επιλέχτηκαν συνειδητά ώστε με την ενεργή συμμετοχή τους να συμβάλλουν και να υποστηρίξουν την μετάβαση στη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη του νησιού της Θάσου. Οι εταίροι παρουσίασαν το έργο και εξήγησαν το ρόλο της Ομάδας Εργασίας καθώς και τι αναμένεται από την συμμετοχής τους.

Ο Δήμαρχος Θάσου κ. Ελευθέριος Κυριακίδης, χαιρέτησε την συνάντηση και ευχαρίστησε εγκάρδια τους συμμετέχοντες δηλώνοντας «απόλυτη εμπιστοσύνη στο έργο της ‘Τεχνικής Βοήθειας του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού για την ανάκαμψη του τουρισμού της Θάσου’ και στην ενίσχυση της εξωστρέφειάς της, με τη συμβολή της σύμπραξης των δυνάμεων του νησιού».

Ο κ. Patrick Fritz, Τεχνικός Συντονιστής του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού, δήλωσε: «Το κοινό μας έργο βασίζεται σε βασικά χαρακτηριστικά όπως η ενεργοποίηση των τοπικών φορέων, η συμμετοχή της κοινωνίας και η μακροπρόθεσμη προοπτική ανάπτυξης. Με τη συνεχή υποστήριξη όλων των εμπλεκόμενων φορέων, δημόσιων και ιδιωτικών, είμαστε στην ευχάριστη θέση να συμβάλλουμε στην προώθηση μιας μορφής τουρισμού που είναι βιώσιμη και ευθυγραμμισμένη με τις ανάγκες και τα συμφέροντα των κατοίκων της Θάσου».

Ο κ. Νικόλαος Γκολφινόπουλος, Επικεφαλής Τουρισμού της ICF και συντονιστής της συνάντησης αναφέρθηκε στην εντατική εξέλιξη των δράσεων και στη σημαντικότητα της εκκίνησης της Ομάδας Εργασίας όπου σηματοδοτεί και εμπράκτως συνεργεί στο συντονισμό των τοπικών ενεργειών, με την συμμετοχή νευραλγικών εθνικών φορέων όπως το Υπουργείο Τουρισμού, την Περιφέρεια ΑΜΘ, και τoν EOT, αλλά και του ιδιωτικού τομέα όπως η Fraport και η Marketing Greece. Τόνισε επίσης πως: «Οι στόχοι της “Αξιολόγησης του Μάρκετινγκ” και της προάσπισης της “Κοινωνικής Αειφορείας” επιτυγχάνονται μέσω άμεσου διαλόγου με τους φορείς της Ομάδας Εργασίας που συστήσαμε, προάγοντας έτσι τις συνέργειες, την συμπεριληπτική διακυβέρνηση, και τον συντονισμό».

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΘΕΜΑΤΑ

«Παγώνει» η αύξηση του τέλους παρεπιδημούντων

Γιάννης Προμούσας: Αποφασίσαμε για φέτος να μην κάνουμε αυτή...

Σεισμός έγινε αισθητός στον νομό Καβάλας

Σεισμός μεγέθους 4,5 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ σημειώθηκε στις...

Στις 11 Δεκεμβρίου η φωταγώγηση του χριστουγεννιάτικου δέντρου στην Καβάλα

Στις 11 Δεκεμβρίου θα πραγματοποιηθεί η κεντρική εκδήλωση για...

Απαράδεκτος ο «ξαφνικός θάνατος» των υποκαταστημάτων των ΕΛΤΑ

Λευτέρης Κυριακίδης: Οποιαδήποτε αναπροσαρμογή ή τροποποίηση θα πρέπει να...

Ο Δήμος Καβάλας να βρει άλλους τρόπους για να αυξήσει τα έσοδά του   

Θόδωρος Χατζηχρήστος: Θεωρούμε άδικη την αύξηση του τέλους παρεπιδημούντων...

Γεμάτος μωρομάντηλα ο αγωγός αποχέτευσης στην Βενιζέλου

Με πρόστιμα απειλεί ο Απόστολος Χρόνης Απίστευτες ποσότητες μωρομάντηλων συνέλεξαν...

Εξιχνιάστηκαν κλοπές σε Καβάλα, Θεσσαλονίκη, Πιερία και Πέλλα

Εξιχνιάστηκαν έπειτα από επιστάμενες έρευνες των αστυνομικών της Ομάδας...