Κατεστραμμένες βρέθηκαν την Παρασκευή (8-3-2019) το πρωί, κάποιες από τις σχάρες απορροής των ομβρίων υδάτων στον πεζόδρομο της Νέας Ηρακλείτσας.
Η Αντιδήμαρχος της Κοινοτικής Ενότητας Ελευθερών Ελένη Μπενή, σχολιάζει στην σελίδα της στο facebook:
Πριν δυο εβδομάδες επιδιορθώθηκαν όλες οι σχάρες στον πεζόδρομο της Νέας Ηρακλείτσας, σήμερα αντικρίσαμε αυτό το θέαμα! Μήπως έγινε επίτηδες για να λένε πως φταίει ο Δήμος;


