spot_img

Τελευταία Θέματα

spot_img
spot_img
spot_img

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

spot_img

Ξεκίνησαν οι καταλήψεις σχολείων για το Μακεδονικό

Υπό κατάληψη είναι από το πρωί της Πέμπτης (29-11-2108) το 1-2ο Γυμνάσιο Χρυσούπολης, το Γυμνάσιο Κεραμωτής, το  ΓΕΛ και ΕΠΑΛ Χρυσούπολης. 

Οι μαθητές διαμαρτύρονται και εκφράζουν την θέση τους για την ελληνικότητα της Μακεδονίας αλλά κυρίως την αντίθεσή του στην Συμφωνία των Πρεσπών.

Οι φωτογραφίες είναι από το 2ο Γυμνάσιο Χρυσούπολης και το Γυμνάσιο Κεραμωτής.

(πηγή: chrysoupolinews.com)