spot_img

Τελευταία Θέματα

spot_img
spot_img
spot_img

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

spot_img

Ανακοίνωση του δήμου Νέστου για την πυρκαγιά στο εργοστάσιο μπαταριών

Από τον δήμο Νέστου εκδόθηκε η παρακάτω ανακοίνωση:

Ενημερώνουμε τους συμπολίτες του Δήμου μας, ότι μετά από τηλεφωνική επικοινωνία που είχε ο Δήμαρχος Νέστου, Βαγγέλης Τσομπανόπουλος, με αφορμή την φωτιά που ξέσπασε στο εργοστάσιο μπαταριών στο Όλβιο Ξάνθης, με τον Υπεύθυνο Πολιτικής Προστασίας κ. Κιβράκη Σταύρο, ο οποίος και συμμετείχε στην σύσκεψη του συντονιστικού που πραγματοποιήθηκε εκτάκτως στην Ξάνθη, του διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει ανησυχία και άρα υποχρέωση για τη λήψη μέτρων από τον Δήμο μας.