«Δεν συμφωνήσαμε ποτέ να φύγει οριστικά η πιάτσα των ταξί από τον Ο.Τ.Ε. Και ρωτώ γιατί έφυγε από τον Ο.Τ.Ε., ποιος ο λόγος; Δεν έχουμε καταλάβει»
Η διακοπή της ακτοπλοϊκής γραμμής Λαυρίου – Λήμνου – Καβάλας και οι επιπτώσεις της, οι νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο κέντρο της πόλης, αλλά και η νέα πιάτσα των ταξί στην οδό Βενιζέλου, ήταν τα θέματα που αναφέρθηκε στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε την Τετάρτη (12/2), ο δημοτικός σύμβουλος και επικεφαλής της παράταξης «Ο Τόπος της Ζωής Μας», Μάκης Παπαδόπουλος.
«Είναι ένα σοβαρό θέμα και μία αρνητική εξέλιξη που πρέπει να μας προβληματίσει και να μας κινητοποιήσει όλους. Βέβαια είναι θλιβερό που η διοίκηση του δήμου Καβάλας έδειξε παγερή αδιαφορία όλα τα προηγούμενα χρόνια γι’ αυτή τη γραμμή που έχει τόσο μεγάλη σημασία για τον τόπο και οικονομική και κοινωνική αξία», ανέφερε αρχικά για το θέμα ο κ. Παπαδόπουλος.
«Η διοίκηση του δήμου Καβάλας δεν κατάλαβε ποτέ τη σημασία της γραμμής αυτής και πιάστηκε κυριολεκτικά στον ύπνο…»
«Δεν είναι η πρώτη φορά βέβαια που χάνουμε δρομολόγια πλοίων στο βόρειο Αιγαίο. Θυμίζω σε όλους ότι το αντιμετωπίσαμε ξανά το 2020, όταν χάθηκε η γραμμή Λήμνο – Μυτιλήνη – Χίο – Σάμο – Ικαρία – Μύκονο – Σύρο – Πειραιά, που τότε το δρομολόγιο αυτό το διεκδίκησε και το πήρε από εμάς η Θεσσαλονίκη. Όταν φωνάζαμε εμείς μάλλον δεν μας άκουγε κανείς. Και ρωτώ τότε ενδιαφέρθηκε κανείς που χάσαμε αυτή την τόση σημαντική γραμμή; Πρέπει όμως να καταλάβουμε όλοι ότι η βόρεια Ελλάδα και το βόρειο Αιγαίο περνάνε μέσα από την Καβάλα. Τα δρομολόγια αυτά στηρίζουν τη μετακίνηση κατοίκων, τουριστών, ακόμη και ασθενών που έρχονται στο Νοσοκομείο Καβάλας και φυσικά και εμπορευμάτων ενισχύοντας την τοπική οικονομία, την αγορά του τόπου μας. Η διοίκηση του δήμου Καβάλας δεν κατάλαβε ποτέ τη σημασία της γραμμής αυτής και πιάστηκε κυριολεκτικά στον ύπνο. Όπως δεν κατάλαβε ποτέ την αξία του συνοριακού σταθμού της Νυμφαίας στην Κομοτηνή που έγινε ένα έργο σε ένα άλλο σημείο στην Περιφέρεια μας εκτός Καβάλας, από το οποίο έρχονται εκατοντάδες χιλιάδες τουρίστες στον τόπο μας και ωφελούμαστε τελικώς και εμείς περισσότερο από κάθε άλλη πόλη. Έστω και τώρα είναι ευκαιρία να ασχοληθούμε σοβαρά πια με το θέμα αυτό των ακτοπλοϊκών συνδέσεων. Ο δήμος μας λοιπόν μαζί με τους φορείς του τόπου μας και με οργανωμένο τρόπο οφείλουμε να διεκδικήσουμε την αναβάθμιση της θαλάσσιας σύνδεσης Καβάλας – Λήμνου και να μην επιτρέψουμε καμία υποβάθμιση του τόπου μας», συμπλήρωσε σχετικά με το θέμα ο κ. Παπαδόπουλος.
«Αυτές οι νέες ρυθμίσεις δεν έχουν μελετηθεί με ειδική κυκλοφοριακή μελέτη και δεν υπάρχουν συγκεκριμένα στοιχεία, ούτε εκτίμηση των επιπτώσεων στους γειτονικούς δρόμους…»
Αναφερόμενος στις πρόσφατες αλλαγές που αποφάσισε η διοίκηση του δήμου για το κυκλοφοριακό, ο επικεφαλής της παράταξης «Ο Τόπος της Ζωής Μας», επισήμανε: «Πολύ φοβάμαι πως οι αποφάσεις αυτές θα κάνουν τα πράγματα χειρότερα κι όχι καλύτερα. Η διοίκηση αποφάσισε πρόσφατα στην επιτροπή κυκλοφορίας να αλλάξει την κατεύθυνση σε κεντρικούς δρόμους γύρω από την πλατεία Καπνεργάτη. Και μιλώ κυρίως για την αλλαγή κατεύθυνσης στην Εθνάρχου Μακαρίου που θα μπαίνει πλέον στην οδό Ομονοίας και την μονοδρόμηση της Δαγκλή στο ύψος του Αγίου Παύλου. Αυτές οι νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις δεν έχουν μελετηθεί με ειδική κυκλοφοριακή μελέτη και δεν υπάρχουν συγκεκριμένα στοιχεία, ούτε εκτίμηση των επιπτώσεων στους γειτονικούς δρόμους. Συνεπώς κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί το αποτέλεσμα των αλλαγών αυτών. Αυτήν την προχειρότητα όμως την έχουν πληρώσει πολύ ακριβά οι πολίτες της Καβάλας. Εμείς είμαστε αρνητικοί σε μία τέτοια πρόχειρη αλλαγή, γιατί είμαστε σχεδόν σίγουροι πως θα προκαλέσει περισσότερα προβλήματα από όσα θα λύσει».
«Δεν συμφωνήσαμε ποτέ να φύγει οριστικά η πιάτσα των ταξί από τον Ο.Τ.Ε. και να πάει στην οδό Βενιζέλου. Και ρωτώ γιατί έφυγε από τον Ο.Τ.Ε., ποιος ο λόγος; Δεν έχουμε καταλάβει…»
Όσον αφορά το περίφημο, όπως το χαρακτήρισε, θέμα της πιάτσας των ταξί στην οδό Βενιζέλου, ο Μάκης Παπαδόπουλος τόνισε: «Υπενθυμίζουμε πως δεν συμφωνήσαμε ποτέ να φύγει οριστικά η πιάτσα των ταξί από τον Ο.Τ.Ε. και να πάει στην οδό Βενιζέλου. Και ρωτώ γιατί έφυγε από τον Ο.Τ.Ε., ποιος ο λόγος; Δεν έχουμε καταλάβει. Θεωρήσαμε πρόχειρη και στο πόδι την αλλαγή χωροθέτησης της πιάτσας, η οποία αποδεικνύεται πως έχει πολλά προβλήματα, τα οποία δεν ξέρουμε αν θα ξεπεραστούν ή αν θα μας δημιουργήσουν νέα προβλήματα. Εμείς προτείνουμε και εδώ να γίνει μία κυκλοφοριακή μελέτη από το τουριστικό περίπτερο μέχρι τις σημαίες στον δημοτικό κήπο, αλλά η διοίκηση μας αγνόησε. Και βιάστηκε πάλι να χωροθετήσει η διοίκηση του δήμου σ’ ένα άλλο σημείο που έχει κινδύνους για την ασφάλεια και την προστασία και των αυτοκινητιστών, αλλά και των δημοτών. Κατανοούμε απολύτως πως είναι επείγον να λειτουργήσει εκεί πιάτσα. Ωστόσο έχουμε ενστάσεις για τη χωροθέτηση εκεί και δεν θεωρούμε σε καμία περίπτωση πως αυτή είναι η τελική λύση. Επιτέλους η διοίκηση ας πάρει μία απόφαση για το που θα χωροθετήσει σωστά την πιάτσα ταξί και δεν μπορούμε πέντε χρόνια να συζητάμε για μία χωροθέτηση πιάτσας επιτέλους».