spot_img

Τελευταία Θέματα

spot_img
spot_img
spot_img

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

spot_img

Μ. Παπαδόπουλος: «Να επαναλειτουργήσει άμεσα το Ναυτικό Μουσείο»

Η ανακαίνιση του Ναυτικού Μουσείου ολοκληρώθηκε, αλλά υπάρχει ακόμη καθυστέρηση στην επαναλειτουργία του. Αυτή η καθυστέρηση όμως δημιουργεί πρόβλημα στον προγραμματισμό επισκέψεων από σχολεία, που αναβάλλονται συνεχώς.

Καλούμε τη διοίκηση του Δήμου Καβάλας:

– να επιταχύνει την επαναλειτουργία του Μουσείου με την ολοκλήρωση όλων των εργασιών που είναι σε εκκρεμότητα, για να ανοίξει το Μουσείο στους επισκέπτες και ιδιαίτερα στα σχολεία.

– να δημιουργήσει έναν χώρο για τη φύλαξη και τη συντήρηση των νέων εκθεμάτων που έρχονται στο Μουσείο από δωρεές.

– να εξασφαλίσει επιτέλους έναν υπάλληλο για την ξενάγηση των επισκεπτών.

Μάκης Παπαδόπουλος

Δημοτικός Σύμβουλος Καβάλας

Επικεφαλής της Ανεξάρτητης Δημοτικής Κίνησης

Ο ΤΟΠΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ