spot_img

Τελευταία Θέματα

spot_img
spot_img
spot_img

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

spot_img

Η Ομάδα Διάσωσης Καβάλας έκοψε τα πεσμένα δέντρα από τα Νεκροταφεία

Ο Δήμος Καβάλας αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει τα μέλη της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης Παράρτημα Νομού Καβάλας, για την κοπή και απομάκρυνση των πεσμένων δέντρων από το Δημοτικό Κοιμητήριο.

Ο εθελοντισμός, ειδικά την περίοδο που δοκιμάζονται οι αντοχές όλων μας, τόσο από τις αρνητικές συνέπειες της υγειονομικής κρίσης, όσο και από την εκδήλωση έντονων καιρικών φαινομένων, αποτελεί βασικό στοιχείο για τη διατήρηση της κοινωνικής συνοχής.

Παράλληλα, συμβάλλει και στην αποτελεσματική αντιμετώπιση των καθημερινών προβλημάτων που καλείται να διαχειριστεί η τοπική αυτοδιοίκηση.