spot_img

Τελευταία Θέματα

spot_img
spot_img
spot_img

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

spot_img

53χρονη νηπιαγωγός κατέληξε στη ΜΕΘ – Covid του Νοσοκομείου Καβάλας

Μία 53χρονη νηπιαγωγός από την Καβάλα, κατέληξε τα ξημερώματα της Τετάρτης στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας-Covid του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας.

Η εκπαιδευτικός διαγνώστηκε με κορωνοϊό πριν από δύο εβδομάδες και τις τελευταίες 10 μέρες νοσηλεύονταν διασωληνωμένη στην κλινική ΜΕΘ-Covid του νοσοκομείου.

Σύμφωνα με πληροφορίες δεν έπασχε από κάποιο σοβαρό υποκείμενο νόσημα.