spot_img

Τελευταία Θέματα

spot_img
spot_img
spot_img

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

spot_img

Μαθητής του 2ου Λυκείου Καβάλας θετικός στον κορωνοϊό

Μαθητής του 2ου Γενικού Λυκείου Καβάλας βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό.

Όπως έγινε γνωστό το μεσημέρι της Τρίτης (16/2/2021), ο μαθητής παρουσίασε ήπια συμπτώματα και βρίσκεται στο σπίτι του από την περασμένη Παρασκευή. Υποβλήθηκε σε τεστ κορωνοϊού στο οποίο βγήκε θετικό.

Ενημερώθηκαν οι αρμόδιες υπηρεσίες για την λήψη των προβλεπόμενων μέτρων.