spot_img

Τελευταία Θέματα

spot_img
spot_img
spot_img

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

spot_img

Θύμα του κορωνοϊού 53χρονη από τον Δήμο Παγγαίου

Μία 53χρονη από τον Δήμο Παγγαίου άφησε την τελευταία της πνοή το βράδυ της Πέμπτης 22 Απριλίου στην ΜΕΘ του Γενικού Νοσοκομείου Ξάνθης όπου νοσηλευόταν με κορωνοϊό.

Η γυναίκα είχε διασωληνωθεί την προηγούμενη εβδομάδα στο νοσοκομείο της Καβάλας και τις τελευταίες μέρες είχε μεταφερθεί στο νοσοκομείο της Ξάνθης.