spot_img

Τελευταία Θέματα

spot_img
spot_img
spot_img

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

spot_img

Δύο παιδιά 3,5 και 12 ετών με κορωνοϊό στο Νοσοκομείο της Καβάλας

Δύο μικρά παιδιά, ηλικίας 3,5 και 12 ετών νοσηλεύονται με κορωνοϊό στο Νοσοκομείο της Καβάλας.

Τα παιδιά νοσηλεύονται στην κλινική covid.

Το μικρότερο που διαμένει την Θάσο είναι καλά και σύντομα αναμένεται να πάρει εξιτήριο, ενώ θετική είναι και η μητέρα του.

Το 12χρονο που νοσηλεύεται από την Παρασκευή, παρουσιάζει συνεχή βελτίωση, όπως δήλωσε ο διοικητής του νοσοκομείου Καβάλα Ντίνος Κλειτσιώτης.