Από σήμερα Δευτέρα 6.6.22 λειτουργεί καθημερινά τις πρωινές ώρες το Πολυδύναμο Περιφερειακό Ιατρείο της Παραλίας.
Με αφορμή την έναρξη λειτουργίας του Ιατρείου ο βουλευτής Μακάριος Λαζαρίδης δήλωσε:
Από σήμερα κάτοικοι και επισκέπτες, στην Παραλία Οφρυνίου, έχουν μόνιμη γιατρό.
Είμαι πολύ ικανοποιημένος που συνέβαλα καταλυτικά στην επίλυση ενός διαχρονικού και δίκαιου αιτήματος των πολιτών.
Η συμβολή του δημάρχου Παγγαίου Φ. Αναστασιάδη, καθοριστική.
Όπως ευχήθηκαν και οι άγιοι πατέρες στον αγιασμό: καλές διαγνώσεις.











