spot_img

Τελευταία Θέματα

spot_img
spot_img
spot_img

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

spot_img

Γιώργος Καλαντζής: «Όλοι να σταθούμε δίπλα στον Κυριάκο Μητσοτάκη»

Ο πρώην υπουργός Γιώργος Καλαντζής με αφορμή την έναρξη του 12ου Συνεδρίου της ΝΔ έκανε την παρακάτω δήλωση:

«Η έναρξη του 12ου Συνεδρίου της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ  σηματοδοτεί ένα τέλος… το τέλος του κύκλου της εσωστρέφειας. Όλοι πρέπει να σταθούμε δίπλα στον Κυριάκο Μητσοτάκη έμπρακτα. Το δείχνουν με τη διαχρονική τους στάση ο Κώστας Καραμανλής, ο Αντώνης Σαμαράς και ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης. Κανείς δεν δικαιούται πια να λείπει από τον αγώνα αυτόν, γιατί προέχει η ανάπτυξη της Ελλάδας και τη χώρα στο δρόμο της ανάπτυξης μπορεί να βάλει μόνο η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ με τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Πρέπει να φύγουν όσο το δυνατόν συντομότερα η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ και ο Τσίπρας, για το καλό της πατρίδας».

Γιώργος Καλαντζής

π. Υπουργός

π. Αντιπρόεδρος της Βουλής