spot_img

Τελευταία Θέματα

spot_img
spot_img
spot_img

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

spot_img

Τελετή αποφοίτησης στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Καβάλας  

Την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026, πραγματοποιήθηκε η τελετή αποφοίτησης των  εκπαιδευομένων του Β΄ Κύκλου του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Καβάλας  αλλά και η ημερίδα ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης της τοπικής  κοινωνίας για τις δράσεις του σχολείου.

Την τελετή τίμησαν με την  παρουσία τους και απηύθυναν χαιρετισμό ο πανοσιολογιώτατος π. Δανιήλ  Καριπίδης, εκπρόσωπος του σεβασμιωτάτου μητροπολίτη Φιλίππων,  Νεαπόλεως και Θάσου κ.κ.Στεφάνου, η βουλευτής Καβάλας κ. Δεληκάρη  Αγγελική, ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας κ. Μαρκόπουλος Θεόδωρος και  εκπρόσωποι φορέων και συλλόγων.
Κατά την εκδήλωση, απονεμήθηκαν οι απολυτήριοι τίτλοι αλλά και οι  τίτλοι πιστοποίησης γνώσεων πληροφορικής στους εκπαιδευομένους του Β΄  Κύκλου. Ενώ οι εκπαιδευόμενοι του Α΄ Κύκλου παρέλαβαν τις αξιολογήσεις  τους για το Β΄ τετράμηνο. Ακολούθησε μουσικό πρόγραμμα που επιμελήθηκε  ο εκπαιδευτής του σχολείου Αγγελούσης Στέφανος.

Στην εκδήλωση  παραβρίσκονταν όλο το εκπαιδευτικό προσωπικό του ΣΔΕ Καβάλας, ο  διευθυντής Τζάμος Στυλιανός, ο υποδιευθυντής Καλομοίρης Τηλέμαχος, οι  εκπαιδευτές Τουβλατζής Σωτήριος, Πουρουτίδη Ουρανία, Μουτσελάκη  Αλεξανδρα, Χιοκτουρίδου Κλαίρη, Δερμεντζή Καλλιόπη, Φραγγέλη Στυλιανή,  Πουλιώνη Ηλιάνα, οι σύμβουλοι σταδιοδρομίας Σαμακού Εμμανουέλα και  Ψυχολόγος Αμπατζίδης Ιωάννης.
Ακολούθησε πρόχειρο γεύμα από την επιχείρηση Αλλοτινό, την οποία και  ευχαριστούμε για την εξαίρετη συνεργασία.

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε  όλους όσους παραβρέθηκαν σε αυτήν την σημαντική για τους  εκπαιδευομένους μας εκδήλωση και να ευχηθούμε καλή συνέχεια και κάθε  καλό στους αποφοίτους μας και στις οικογένειές τους.

Η διοίκηση του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Καβάλας
Οι εκπαιδευτικοί και οι σύμβουλοι