spot_img

Τελευταία Θέματα

spot_img
spot_img
spot_img

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

spot_img

1ο βραβείο στην Στ΄ τάξη του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ελευθερούπολης

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Έκτης (Στ΄) τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ελευθερούπολης , απέσπασαν το 1ο βραβείο στον 3ο Πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό με θέμα: «ΠΟΝΤΙΑΚΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ, ΜΝΗΜΕΣ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΑ, ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ» και στην κατηγορία «project».

Την επιμέλεια για την ομαδική μαθητική δημιουργία και τη φροντίδα της συμμετοχής στον διαγωνισμό είχε ο δάσκαλος της τάξης, Βασίλης Βεργόπουλος.

Ο διαγωνισμός συνδιοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών, το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας, το Τμήμα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων του ΥΠ.Π.Ε.Θ, υπό την αιγίδα της Ελληνικής Εθνικής Επιτροπής για την Unesco, με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και πήραν μέρος σε αυτόν σχολεία Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας.

Την Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2019 πραγματοποιήθηκε στην Αίθουσα τελετών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, η εκδήλωση βράβευσης των μαθητικών δημιουργιών. Στην εκδήλωση βράβευσης συμμετείχαν  819  μαθητές και εκπαιδευτικοί από όλη την Ελλάδα.

Οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ελευθερούπολης μαζί με τον δάσκαλο τους Βασίλη Βεργόπουλο ταξίδεψαν στη Θεσσαλονίκη για να παραλάβουν το βραβείο τους και να παρουσιάσουν μέρος του project τους!