spot_img

Τελευταία Θέματα

spot_img
spot_img
spot_img

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

spot_img

Το ΓΕΛ Λιμένα σήκωσε το κύπελλο στους σχολικούς αγώνες βόλεϊ

Πρωταθλητής των σχολικών αγώνων του Ν. Καβάλας στην Πετοσφαίριση επέστρεψε στη Θάσο το Γενικό Λύκειο Λιμένα.

Συγκεκριμένα το πρωί της Παρασκευής 21/02/2020 ολοκληρώθηκε στο ΔΑΚ Καλαμίτσας “Αλεξάνδρα Δήμογλου” το σχολικό πρωτάθλημα βόλεϊ των λυκείων του νομού Καβάλας, με την ομάδα του ΓΕΛ Λιμένα Θάσου να κερδίζει την ομάδα του ΓΕΛ Ποδοχωρίου με 2-1 σετ. Η ομάδα του ΓΕΛ Ποδοχωρίου κατέκτησε το 1ο σετ με 24-26, ωστόσο η ομάδα του ΓΕΛ Λιμένα ανέτρεψε το σκορ και κατάφερε να κερδίσει το ματς επικρατώντας στο 3ο σετ με 15-11.

Πολλά συγχαρητήρια αξίζουν στα παιδιά και στην προπονήτρια Σοφία Ξακουστού για τον συναρπαστικό αγώνα αλλά και για το γεγονός πως επέστρεψαν στη Θάσο ως πρωταθλητές στην Πετοσφαίριση.