spot_img

Τελευταία Θέματα

spot_img
spot_img
spot_img

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

spot_img

Πρώτο βραβείο για 2η συνεχόμενη χρονιά στο Γυμνάσιο Νέας Περάμου

Το Γυμνάσιο Νέας Περάμου Καβάλας κατέκτησε το 1ο βραβείο (για 2η συνεχόμενη χρονιά) στον Πανελλήνιο διαγωνισμό της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών με θέμα «Θέλουμε Πειράματα» κατά το προηγούμενο σχολικό έτος 2021-2022.

Το Σάββατο 12 Νοεμβρίου έγινε η τελετή απονομής των βραβείων στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ στη Θεσσαλονίκη.

Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών βράβευσε συνολικά 530 μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από τη Μακεδονία, την Ήπειρο και τη Θράκη, που διακρίθηκαν σε γραπτούς Πανελλήνιους Διαγωνισμούς Φυσικής, στη Βαλκανική Ολυμπιάδα Φυσικής και φυσικά στον διαγωνισμό «Θέλουμε Πειράματα».

Οι μαθητές μας (Μουρατίδης Άγγελος, Μπιλικαΐδης Γιώργος, Μπιλικαΐδης Πέτρος,  Μπλούχος Αριστοφάνης, Πούλος Αθανάσιος, Σκαμνιώτη Γεωργία, Χακμπάλλα Ύλλκα) με τη συνοδεία του υπεύθυνου καθηγητή τους Χρηστίδη Χρήστου, παρουσία των γονέων τους, παρέλαβαν τα βραβεία.

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και ευχόμαστε να ακολουθήσουν στο μέλλον ανάλογες επιτυχίες.