spot_img

Τελευταία Θέματα

spot_img
spot_img
spot_img

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

spot_img

Βελτιώθηκε η υγεία του προέδρου της ΝΟΔΕ Μπάμπη Δράκου

Βελτιώθηκε η υγεία του προέδρου της ΝΟΔΕ και Γραμματέα του δήμου Καβάλας Μπάμπη Δράκου, ο οποίος νοσηλεύεται από τα ξημερώματα του Σαββάτου στην εντατική του νοσοκομείου της Καβάλας.

Αύριο Τετάρτη αναμένεται να βγει από την εντατική και να μεταφερθεί σε θάλαμο της Καρδιολογικής κλινικής για ανάρρωση, ενώ τις επόμενες ημέρες θα πάρει εξιτήριο.

Υπενθυμίζεται ότι τα ξημερώματα του περασμένου Σαββάτου ο κ. Δράκος υπέστη έμφραγμα και διακομίστηκε στο νοσοκομείο της Καβάλας.