Με δύο συγκεντρώσεις, όπως συμβαίνει κάθε χρόνο, τιμήθηκε η Εργατική Πρωτομαγιά στην Καβάλα.
Η μία συγκέντρωση με Εργατικό Κέντρο, ΣΥΡΙΖΑ, ΛΑΕ, αντιεξουσιαστές, απολυμένους των λιπασμάτων, εργαζόμενους της Kavala Oil, εκπροσώπους φορέων και σωματείων κλπ, πραγματοποιήθηκε στην πλατεία Καπνεργάτη. Το ΠΑΜΕ και το ΚΚΕ συγκεντρώθηκαν στην πλατεία Ελευθερίας.
Στην πλατεία Καπνεργάτη, τον παλμό έδωσαν οι απολυμένοι της Βιομηχανίας Λιπασμάτων και οι εργαζόμενοι στην Καβάλα Oil με πανό, φωτοβολίδες και καπνογόνα, ενώ σημειώθηκε μικρή ένταση κατά την κατάθεση στεφάνων από την δήμαρχο Καβάλας και εκπροσώπων της ΝΔ και του ΣΥΡΙΖΑ.
Μετά τους χαιρετισμούς των συνδικαλιστικών εκπροσώπων ακολούθησε πορεία στους κεντρικούς δρόμους της Καβάλας.











