Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024
Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

Πρόταση για την επιδότηση του εισιτηρίου των Αστικών από τον δήμο Καβάλας

Ημέρα:

spot_img

Πρόταση για επιδότηση εισιτηρίου θα καταθέσει στον δήμο Καβάλας, η διοίκηση του Αστικού Κ.Τ.Ε.Λ., σύμφωνα με όσα δήλωσε στον «Ενήμερο» ο πρόεδρός του, Στράτος Μακρογιαννίδης, με στόχο την προσέλκυση του επιβατικού κοινού σε μια περίοδο που τα καύσιμα έχουν πάρει φωτιά.

Όπως χαρακτηριστικά σημείωσε ο κ. Μακρογιαννίδης, παρά το ότι η τιμή της βενζίνης είναι στα ύψη, εντούτοις η επιβατική κίνηση στο Αστικό Κ.Τ.Ε.Λ. δεν έχει αυξηθεί καθόλου, με την επιδότηση εισιτηρίου να μοιάζει με λύση στο πρόβλημα.

«Ο δήμος Καβάλας μπορεί να ακολουθήσει το παράδειγμα των δήμων Αλεξανδρούπολης και Κομοτηνής, όπου έγινε επιδότηση εισιτηρίου…»

 «Δεν υπάρχει καμιά διαφορά στην επιβατική κίνηση παρά τις αυξήσεις στα καύσιμα και αυτό το λέω με βεβαιότητα. Όταν κλείσουν και τα σχολεία τα πράγματα θα γίνουν ακόμη πιο δύσκολα για εμάς. Η μόνη ανατροπή μπορεί να έρθει με επιδότηση εισιτηρίου, για να προσελκύσουμε το επιβατικό κοινό. Ο δήμος Καβάλας μπορεί να ακολουθήσει το παράδειγμα των δήμων Αλεξανδρούπολης και Κομοτηνής, όπου έγινε επιδότηση εισιτηρίου. Μόνο αυτή τη λύση βλέπω προς το παρόν. Θα έρθω σε επαφή με τον δήμαρχο Καβάλας, θα το συζητήσουμε το θέμα για να βρούμε μια λύση», ανέφερε σχετικά ο κ. Μακρογιαννίδης.

«Η διαφορά στις τιμές των καυσίμων από πέρυσι φτάνει το 70% – Τα θέλω μας συμπίπτουν με αυτά των πρατηριούχων, οπότε συμφωνούμε στη μείωση του Ε.Φ.Κ. στα καύσιμα. Όμως αυτό το πάγιο αίτημα μας δυστυχώς δεν εξαρτάται από εμάς»

 Αναφερόμενος ειδικότερα στα προβλήματα που δημιουργεί η αύξηση των τιμών στα καύσιμα, ο πρόεδρος του Αστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας, σημείωσε: «Οπωσδήποτε οι αυξήσεις στα καύσιμα είναι ένα θέμα που μας απασχολεί ιδιαίτερα. Θα προσπαθήσουμε να δημιουργήσουμε ένα δικό μας αμαξοστάσιο, με δικά μας καύσιμα για να μειώσουμε την κοστολόγηση του λίτρου. Βέβαια αυτά απαιτούν χρόνο. Από εκεί και πέρα δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι. Η κυβέρνηση έχει επιβάλει στους προμηθευτές πετρελαίου κάποια μέτρα, να μην μπορούν να μας κάνουν έκπτωση, όπως το 6% που είχαμε και μειώθηκε. Σε κάποιον προμηθευτή είχαμε μεγαλύτερη έκπτωση για πιο φθηνό πετρέλαιο, τώρα αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να μας παρέχει αυτήν την έκπτωση, οπότε ζοριζόμαστε και από εκεί. Η διαφορά στις τιμές των καυσίμων από πέρυσι φτάνει το 70%. Παλαιότερα όταν ανέβαινε η τιμή του πετρελαίου υπήρχε αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων. Τα θέλω μας συμπίπτουν με αυτά των πρατηριούχων, οπότε συμφωνούμε στη μείωση του Ε.Φ.Κ. στα καύσιμα. Όμως αυτό το πάγιο αίτημα μας δυστυχώς δεν εξαρτάται από εμάς».

Θα χρησιμοποιούνται περισσότερο τα 17 μικρότερα λεωφορεία που καταναλώνουν λιγότερα καύσιμα

Ο κ. Μακρογιαννίδης ανέφερε ακόμη ότι τα δρομολόγια του Αστικού Κ.Τ.Ε.Λ. παραμένουν τα ίδια, με τη διαφορά ότι θα χρησιμοποιούνται περισσότερο τα 17 μικρότερα λεωφορεία που καταναλώνουν λιγότερα καύσιμα, ώστε να μπορέσει να επιβιώσει ο κλάδος.

Αναφορικά με την συνέχιση χρήσης μάσκας στα αστικά λεωφορεία και μετά την 1η Ιουνίου, ο κ. Μακρογιαννίδης τόνισε: «Είχαμε δυσκολίες στην αρχή με τις μάσκες, όμως ο κόσμος είναι συνεπής, βοηθάμε κι εμείς, αλλά είμαστε και απαιτητικοί. Δεν θέλουμε να ερχόμαστε σε δυσάρεστη θέση να μαλώνουμε με τους επιβάτες, αν και υπήρξαν στιγμές κατά τις οποίες μάλωσαν μεταξύ τους επιβάτες. Δεν μπορούμε να βλέπουμε ποιος την κατεβάζει από το πρόσωπο. Δεν είμαστε αστυνομία. Κάνουμε συστάσεις και μέχρι εκεί».

 «Η πόλη μας δεν έχει θέσεις στάθμευσης και πρέπει όλοι να εστιάσουμε στα μέσα μαζικής μεταφοράς και στο αστικό ΚΤΕΛ για να μην υπάρχει αυτό το κυκλοφοριακό μέσα στην πόλη»

Τέλος, σε σχέση με το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Καβάλα, ο πρόεδρος του Αστικού Κ.Τ.Ε.Λ. υπογράμμισε: «Δυσκολευόμαστε πάρα πολύ αυτήν την εποχή ειδικά με τα έργα που εκτελούνται. Βέβαια είναι συνεπής ο εργολάβος και δεν έχουμε προβλήματα, αλλά κάποιες στιγμές είναι δύσκολες. Προσαρμοζόμαστε και διαφοροποιούμε τα δρομολόγια. Γενικότερα οι δυσκολίες είναι καθημερινές, αφού οι συμπολίτες μας δυστυχώς χρησιμοποιούν κατά κόρον τα οχήματά τους. Η πόλη μας δεν έχει θέσεις στάθμευσης και πρέπει όλοι να εστιάσουμε στα μέσα μαζικής μεταφοράς και στο αστικό ΚΤΕΛ για να μην υπάρχει αυτό το κυκλοφοριακό μέσα στην πόλη».

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΘΕΜΑΤΑ

Αισιοδοξία για το έργο στο λιμάνι της Ηρακλείτσας

Γιώργος Καλλινικίδης: Η Περιφέρεια είναι υπεύθυνη για τις πληρωμές...

Έκτακτο Δελτίο Επικίνδυνων Καιρικών Φαινομένων από 19.04.2024

Από τον δήμο Καβάλας ανακοινώνονται τα ακόλουθα: Σύμφωνα με έκτακτο...

ΠΩΛΕΙΤΑΙ Mercedes

ΠΩΛΕΙΤΑΙ: Mercedes C180 Elegance, Αυτόματο, 6/99,  Βενζίνη/Υγραέριο, 260.000 km.ΑτρακάριστοΆριστη...

Καταρρέει η στέγη του παλιού Πρωτοδικείου

Κωστής Σιμιτσής: Ο δήμαρχος κάνει έναν μοναχικό αγώνα, χρειάζεται...

Κάθετα αντίθετοι στον «κανονισμό πυροπροστασίας» οι κάτοικοι του Κρυονερίου

Την κάθετη αντίθεσή της στον «κανονισμό πυροπροστασίας εντός ή...

ΑΝΚΑ: Επιπλέον 7,8 εκατ. ευρώ από το πρόγραμμα Leader στον νομό Καβάλας

Σε συνέχεια των με αριθ. πρωτ.: 927/11.04.2024 και 1041/18.04.2024...

Μάκης Παπαδόπουλος: Θα λειτουργήσει το Πηλοθεραπευτήριο Κρηνίδων, ΝΑΙ Ή ΟΧΙ;

Ρωτάμε ευθέως τη Διοίκηση του Δήμου Καβάλας: ·         Θα λειτουργήσει φέτος...

Απάντηση του Χρ. Τοψίδη στον Μ. Λαζαρίδη για τις αποζημιώσεις στους πυρόπληκτους της ΠΕ Καβάλας

Ο Περιφερειάρχης ΑΜΘ Χριστόδουλος Τοψίδης απαντώντας στον βουλευτή ΝΔ...