Συνεχίζει να είναι μεγάλη η οικονομική ζημιά για το Υπεραστικό Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας, καθώς αν και βρισκόμαστε στα τέλη Ιουλίου, η επιβατική κίνηση, δεν είναι η αναμενόμενη.
Μάλιστα, το μεγαλύτερο πρόβλημα για τους ανθρώπους του Υπεραστικού Κ.Τ.Ε.Λ. παραμένει η άλλοτε κραταιά γραμμή Καβάλας – Θεσσαλονίκης, η οποία δεν έχει ανακάμψει από την εκδήλωση της πανδημίας και μετά.
«Η γραμμή Καβάλας – Θεσσαλονίκης ήταν η «ναυαρχίδα μας», ήταν το μεγάλο έσοδό μας, το οποίο αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει»
«Δυστυχώς, η επιβατική κίνηση δεν είναι η αναμενόμενη. Περιμέναμε να ήταν μεγαλύτερη μέσα στο καλοκαίρι. Τα δρομολόγια εκτελούνται κανονικά στο σύνολό τους, όπως και πέρυσι. Το μεγαλύτερο πρόβλημα μας είναι η γραμμή Καβάλας – Θεσσαλονίκης που ήταν η «ναυαρχίδα μας», ήταν το μεγάλο έσοδό μας, το οποίο αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει. Είναι μεγάλο το πλήγμα για το Υπεραστικό Κ.Τ.Ε.Λ. η εξέλιξη αυτή. Ήταν η γραμμή που επί της ουσίας «επιδοτούσε» τα δρομολόγια εντός της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας, που ήταν πάντα ελλειμματικά. Ελπίζουμε να αλλάξει κάτι το επόμενο διάστημα, Συνεχίζουμε μέχρι και τις 26 Ιουλίου με 65% πληρότητα στα λεωφορεία και υποχρεωτική χρήση μάσκας φυσικά σε όλα τα δρομολόγια», επισημαίνει σχετικά ο πρόεδρος του Υπεραστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας, Κώστας Πανταζής.
Συνεχίζεται η … μάχη της προστατευτικής μάσκας!
Ειδικά για το θέμα της χρήσης προστατευτικής μάσκας από το επιβατικό κοινό, ο κ. Πανταζής σημειώνει με έμφαση: «Κάνουμε αυστηρή σύσταση στους επιβάτες. Έχουμε αναρτήσει σχετικές πινακίδες σε όλα τα σημεία και οι οδηγοί ενημερώνουν τους επιβάτες για τη μάσκα και μερικές φορές υπάρχουν και κάποια ζητήματα, αλλά δεν γίνεται αλλιώς. Πρέπει να τις φοράνε όλοι. Ειδικότερα όμως στα δρομολόγια για Αθήνα και Θεσσαλονίκη, που είναι και τα μεγαλύτερα σε χρονική διάρκεια, εκεί εντοπίζεται το μεγαλύτερο πρόβλημα. Ο οδηγός δεν μπορεί να ξέρει τι γίνεται στο πίσω μέρος του λεωφορείου. Μόνο κάποιος επιβάτης μπορεί να τον ενημερώνει για κάποιον συνεπιβάτη του που δεν τη φοράει για να του κάνει εκ νέου σύσταση κι εκεί δημιουργούνται κάποια ζητήματα. Προσπαθούμε να τα λύσουμε με ήρεμο τρόπο, ώστε να γίνονται ομαλά τα ταξίδια».
«Αν δεν πάρουμε αποζημίωση δεν θα μπορέσουμε να επιστρέψουμε. Με φοβίζει ένα δεύτερο κύμα πανδημίας, θα είναι καταστροφικό για εμάς. Ήδη μιλάμε σχεδόν για καταστροφή…»
Παράλληλα, ο πρόεδρος του Υπεραστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας, επισημαίνει χαρακτηριστικά ότι τα υφιστάμενα δρομολόγια θα συνεχιστούν μέχρι και το τέλος Αυγούστου.
«Μετά δεν ξέρω τι θα συμβεί. Αν δεν πάει καλά η κατάσταση θα το δούμε. Η οικονομική ζημιά είναι μεγάλη, γι’ αυτό προσπαθούμε μήπως και καλύψουμε αυτή τη ζημιά που είναι και στην εταιρεία και στους μετόχους, οι οποίοι έχουν δανεισμούς μεγάλους, επωμίζονται το βάρος, βάζουν καύσιμα από την τσέπη τους και στηρίζουν την επιχείρηση. Όμως δεν ξέρουμε μέχρι πότε θα γίνεται αυτό, δεν έχουμε λάβει καμιά βοήθεια από την πολιτεία αν κι έχουμε ζητήσει. Είμαστε σε αναμονή και ελπίζουμε να πάρουμε βοήθεια γιατί η ζημιά είναι μεγάλη από τον Μάρτιο και μετά. Στην αρχή της πανδημίας κάναμε συγκοινωνία ανάγκης, με αποτέλεσμα να δημιουργούμε έξοδα. Είναι λογικά τα αιτήματα μας κι αν δεν πάρουμε αποζημίωση δεν θα μπορέσουμε να επιστρέψουμε. Με φοβίζει ένα δεύτερο κύμα πανδημίας, θα είναι καταστροφικό για εμάς. Ήδη μιλάμε σχεδόν για καταστροφή», αναφέρει καταληκτικά ο πρόεδρος του Υπεραστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας.