Τις αποφάσεις της τριμερούς διαβούλευσης που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή στην Αθήνα, ενέκρινε ομόφωνα η γενική συνέλευση των 180 πρώην απολυμένων της Βιομηχανίας Φωσφορικών Λιπασμάτων στη διάρκεια της γενικής συνέλευσης που πραγματοποιήθηκε το βράδυ του Σαββάτου στο Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Καβάλας.
Τα μέλη του Σωματείου ψήφισαν ομόφωνα την πρόταση, η οποία περιλαμβάνει τα εξής:
- Αναγνωρίζεται ότι όλες οι θέσεις εργασίας είναι όλες ενεργές.
- Αναγνωρίζεται και η οφειλή μισθών υπερημερίας για το διάστημα που κάθε εργαζόμενος ήταν εκτός.
- Η επιστροφή στις 22 Ιανουαρίου 2018 θα γίνει στις ίδιες θέσεις που είχαν και πριν.
- Άμεσα θα υπογραφούν και τα συμφωνητικά για την καταβολή προκαταβολής των 2.000 ευρώ, μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2017
Οι διαδικασίες για την υπογραφή των συμφωνητικών με τον κάθε πρώην εργαζόμενο ξεχωριστά θα ξεκινήσει αμέσως μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων, δηλαδή την Τετάρτη 27 Δεκεμβρίου 2017. Η συμφωνία προβλέπει επίσης την καταβολή έντεκα ισόποσων δόσεων μέχρι 31/12/2018 για τη συνολική εξόφληση των δεδουλευμένων που θα λαμβάνουν μαζί με τον μηνιαίο μισθό τους.











