Τρίτη, 7 Φεβρουαρίου, 2023

Αναγκαίο κακό η αύξηση των εισιτηρίων στα αστικά λεωφορεία

Ημέρα:

Παρά το ότι η χρονιά κλείνει με μια αύξηση της τάξης του 20% στην επιβατική κίνηση, εντούτοις το 2022 ήταν μια από τις δυσκολότερες χρονιές για το Αστικό Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας, λόγω της τεράστιας αύξησης της τιμής των καυσίμων, αλλά και των καθηλωμένων, εδώ και δέκα χρόνια, τιμών των εισιτηρίων.

Μιλώντας στον «Ενήμερο», ο πρόεδρος του Αστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας, Στράτος Μακρογιαννίδης, υπογράμμισε ότι αποτελεί επιτακτική ανάγκη για την οικονομική επιβίωση του μεταφορικού οργανισμού η αύξηση της τιμής του εισιτηρίου, με την παράλληλη κρατική παρέμβαση, με τη μορφή επιδότησης, στη χρήση των καυσίμων.

«Υπάρχουν κάποιες φήμες στον ορίζοντα για στήριξη μας, όσον αφορά τα καύσιμα που καταναλώνουμε, αλλά μένει να το δούμε να γίνεται στην πράξη. Κρατάμε μικρό καλάθι. Προς στιγμήν πάντως δυσκολευόμαστε αρκετά με την υφιστάμενη κατάσταση…»

 «Όντως η ενεργειακή κρίση πλήττει διαρκώς τον κλάδο μας για πολλούς μήνες. Είναι δυσβάσταχτα τα ποσά που χρειαζόμαστε για πετρέλαιο κίνησης καθημερινά. Από την άλλη εδώ και δέκα χρόνια το εισιτήριο έχει μείνει στην ίδια τιμή, ενώ τα πάντα γύρω μας έχουν εκτοξευτεί στα ύψη, οπότε εμείς ως επιχείρηση είμαστε αναγκασμένοι να απορροφούμε το ενεργειακό κόστος. Είναι επιτακτική ανάγκη να γίνει αύξηση στην τιμή του εισιτηρίου, διότι διαφορετικά δεν θα μπορέσουμε να επιβιώσουμε οικονομικά. Υπάρχουν κάποιες φήμες στον ορίζοντα για στήριξη μας, όσον αφορά τα καύσιμα που καταναλώνουμε, αλλά μένει να το δούμε να γίνεται στην πράξη. Δεν είμαστε απόλυτα σίγουροι, οπότε κρατάμε μικρό καλάθι. Προς στιγμήν πάντως δυσκολευόμαστε αρκετά με την υφιστάμενη κατάσταση», ανέφερε σχετικά ο πρόεδρος του Αστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας.

Η μείωση των τιμών στα καύσιμα, σε σχέση με αυτές που είχαν καταγραφεί το περασμένο καλοκαίρι, δεν είναι ικανή να μειώσει την οικονομική ζημιά που έχει υποστεί το Αστικό Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας

 Σύμφωνα πάντα με τον Στράτο Μακρογιαννίδη, η μείωση των τιμών στα καύσιμα, σε σχέση με αυτές που είχαν καταγραφεί το περασμένο καλοκαίρι, δεν είναι ικανή να μειώσει την οικονομική ζημιά που έχει υποστεί το Αστικό Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας.

«Η μείωση που έχει γίνει είναι σχετικά μικρή. Το να ανεβαίνει η τιμή του πετρελαίου κίνησης 50% και πλέον και στη συνέχεια να υπάρχει μια μείωση στο 20%, δεν διορθώνει τη ζημιά που έχει γίνει. Σίγουρα είναι μια ανακούφιση το ότι η τιμή του πετρελαίου είναι κάτω από τα 2 ευρώ το λίτρο, όμως δεν μας αρκεί. Έχουμε διαρκή σκαμπανεβάσματα στις τιμές και έτσι δεν μπορούμε να απεγκλωβιστούμε από την κατάσταση που έχουμε περιέλθει. Άρα και πάλι για εμάς το κόστος είναι δυσβάσταχτο».

«Είμαστε περίπου 20% πάνω σε σχέση με το 2021, γεγονός που οφείλεται κυρίως στην επιστροφή των φοιτητών στην πόλη μας – Η γραμμή 4 της Κηπούπολης πήρε τα σκήπτρα από τη γραμμή του νοσοκομείου…»

 Όσον αφορά την επιβατική κίνηση, ο Στράτος Μακρογιαννίδης σημείωσε: «Η χρονιά ήταν σίγουρα καλύτερη από την περσινή σε σχέση με την επιβατική κίνηση. Είμαστε περίπου 20% πάνω σε σχέση με το 2021, γεγονός που οφείλεται κυρίως στην επιστροφή των φοιτητών στην πόλη μας, πολλοί από τους οποίους είχαν φύγει στις ιδιαίτερες πατρίδες τους λόγω της πανδημίας».

Ερωτηθείς αναφορικά με το ποια είναι η καλύτερη γραμμή του Αστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας, ο κ Μακρογιαννίδης απάντησε: «Είναι η γραμμή 4 της Κηπούπολης με τους φοιτητές μας. Είναι η γραμμή που πήρε ας το πούμε τα σκήπτρα από τη γραμμή του νοσοκομείου. Με τη νέα χρονιά θα δούμε λίγο περισσότερο τους φοιτητές γιατί είναι οι καλύτεροι μας πελάτες, μειώνοντας το εισιτήριο τους. Βάλαμε και κάποια επιπλέον δρομολόγια και μη ξεχνάμε ότι είναι φιλοξενούμενοι στην πόλη μας και πρέπει να έχουν καλές εντυπώσεις. Η δεύτερη γραμμή σε επιβατική κίνηση είναι αυτή του νοσοκομείου και ακολουθεί η γραμμή του Αγίου Λουκά».

Δύσκολη χρονιά το 2022 για το Αστικό Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας λόγω και των πολλών εκτελούμενων έργων στην πόλη – Υπήρξαν και προβλήματα στις μηχανές των λεωφορείων εξαιτίας της σκόνης

 Το 2022 όμως ήταν μια δύσκολη χρονιά για το Αστικό Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας και λόγω των πολλών εκτελούμενων έργων σε κεντρικούς και μη δρόμους της πόλης μας. Για το θέμα ο κ. Μακρογιαννίδης επισήμανε χαρακτηριστικά: «Οπωσδήποτε φέτος, πέραν των άλλων προβλημάτων, είχαμε να αντιμετωπίσουμε και τα έργα που ήταν και είναι σε εξέλιξη σε πολλά σημεία της Καβάλας. Δημιουργήθηκαν και πολλά προβλήματα στα λεωφορεία μας, καθώς από την πολλή σκόνη είχαμε ζητήματα στις μηχανές των οχημάτων μας. Ευελπιστούμε με την νέα χρονιά να ολοκληρωθούν τα περισσότερα έργα και να επανέλθουμε σε ρυθμούς κανονικότητας».

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΘΕΜΑΤΑ

Η ΠΕ Καβάλας στο πλευρό των πληγέντων από τους σεισμούς της Τουρκίας

Σε συνέχεια προηγούμενου Δελτίου Τύπου, με το οποίο ο...

Ν. Μπαλατσούκας: Αναβάθμιση σημαίνει περισσότερο προσωπικό και υλικοτεχνική υποδομή

Η σημαντική ενίσχυση του προσωπικού των Πυροσβεστικών Υπηρεσιών της...

Το «δίλημμα Μαλάκκα»

Γράφει ο Θάνος Σεραλίδης Η Ασία, εδώ και μερικές δεκαετίες,...

Τα προβλήματα του Τ.Ο.Ε.Β. Χρυσοχωρίου εξέτασε ο Αλέξης Πολίτης

Στην καθιερωμένη κοπή της πρωτοχρονιάτικης βασιλόπιτας του Τοπικού Οργανισμού...

Δημοφιλή

ΚΑΒΑΛΑ: Ο Θανάσης Συρόπουλος ζητά τη βοήθεια μας για το σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει

Ο συμπολίτης μας Θανάσης Συρόπουλος έστειλε μια επιστολή στην...

Τι είναι αυτοδικία κατά το Ποινικό Κώδικα. (του Γιώργου Γιαγκουδάκη)

Το θέμα στο οποίο αναφέρομαι σήμερα προς ενημέρωση σας...

Ζευγάρι από τη Νέα Πέραμο σκοτώθηκε σε τροχαίο

Ζευγάρι από τη Νέα Πέραμο Καβάλας σκοτώθηκε σε τροχαίο...

Δεν τα κατάφερε τελικά ο Λάκης – Αύριο Δευτέρα η κηδεία του

Ο γνωστός ραδιοφωνικός παραγωγός Λάκης Ανθίμου δεν τα κατάφερε...