Το πρωί της Παρασκευής απομακρύνθηκε η σήμανση και δόθηκε στην κυκλοφορία ο δρόμος από Καβάλα προς Παληό.
Εξάλλου, σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου της ΔΕΥΑΚ, Απόστολου Χρόνη, μέχρι τα μέσα Ιουνίου θα έχει αποκατασταθεί πλήρως το οδόστρωμα στη δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας, όπου και εκτελέστηκε το έργο για το νέο δίκτυο ύδρευσης του Παληού.










