spot_img

Τελευταία Θέματα

spot_img
spot_img
spot_img

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

Δόθηκε στην κυκλοφορία ο δρόμος προς το Παληό

Το πρωί της Παρασκευής απομακρύνθηκε η σήμανση και δόθηκε στην κυκλοφορία  ο δρόμος από Καβάλα προς Παληό.

Εξάλλου, σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου της ΔΕΥΑΚ, Απόστολου Χρόνη, μέχρι τα μέσα Ιουνίου θα έχει αποκατασταθεί πλήρως το οδόστρωμα στη δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας, όπου και εκτελέστηκε το έργο για το νέο δίκτυο ύδρευσης του Παληού.