spot_img

Τελευταία Θέματα

spot_img
spot_img
spot_img

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

spot_img

Ξαναμπήκε στο Νοσοκομείο η Ρεγγίνα Μακέδου

Ξαναμπήκε στο Νοσοκομείο η Καβαλιώτισσα γυμνάστρια, Ρεγγίνα Μακέδου, λίγες ημέρες μετά τη μεταμόσχευση μυελού των οστών.

Το γνωστοποίησε η ίδια σε ανάρτησή της στην οποία σημειώνει τα ακόλουθα:

«Νοσηλεύομαι ξανά στο νοσοκομείο, όταν βγω θα σας τα εξηγήσω όλα αναλυτικά. Σας ευχαριστώ όλους για την αγάπη σας, τις ευχές σας και  τις προσευχές σας. Όλα θέλουν τον χρόνο τους, κι εγώ το ίδιο».