spot_img

Τελευταία Θέματα

spot_img
spot_img
spot_img

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

spot_img

ΚΑΒΑΛΑ: Κλιμάκιο του ΕΟΔΥ θα κάνει τεστ σε πολίτες (Διαβάστε περισσότερα)

Όπως ανακοινώθηκε το πρωί της Δευτέρας 3 Αυγούστου 2020 από τον Αντιπεριφερειάρχη Καβάλας Κώστα Αντωνιάδη, κλιμάκιο του ΕΟΔΥ θα βρίσκεται στην Καβάλα με σκοπό να διεξάγει τεστ κορωνοϊού σε άτομα που έχουν ήδη ειδοποιηθεί

Το κλιμάκιο θα βρίσκεται στην αίθουσα «Νικόλαος Μάρτης» στο ισόγειο του κτιρίου της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας (πρώην Νομαρχία) από τις 10:00 το πρωί της Τρίτης 4 Αυγούστου 2020.