spot_img

Τελευταία Θέματα

spot_img
spot_img
spot_img

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

spot_img

Επανασύνδεση των αποφοίτων του 1975 όλων των Λυκείων της Καβάλας

ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ 1975  ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΗΣ ΚΑΒΑΛΑΣ  ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ ΔΙΗΜΕΡΟ ΕΠΑΝΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΤΙΣ 2 ΚΑΙ 3 ΙΟΥΝΙΟΥ 2018.

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΔΙΗΜΕΡΟΥ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ:

  1. Σάββατο 2 Ιουνίου
    07:30 – 09:30 Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου όπου θα γίνει Αρτοκλασία υπέρ Υγείας και Επιμνημόσυνη Δέηση για αυτούς που έχουν φύγει από κοντά μας
    10:00 Καφέ στο «Αερικό καφέ μπαρ»
    21:00 Γλέντι στην Αίθουσα «Μιχάλης»
  2. Κυριακή 3 Ιουνίου
    11:00 – 12:00 Ραντεβού στα σχολεία από τα οποία αποφοιτήσαμε (τότε Γυμνάσιο Αρρένων, Θηλέων και Οικονομικό) για αναμνηστικές φωτογραφίες

12:00 Καφέ στη «Μυροβόλο Άνοιξη»

Με Εκτίμηση

Δημήτρης Καραμφυλλίδης

Υπεύθυνος διοργάνωσης

τηλ. επικοινωνίας: 6948746341