spot_img

Τελευταία Θέματα

spot_img
spot_img
spot_img

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

spot_img

Δύο άνδρες νεκροί σε τροχαίο δυστύχημα

Την Πέμπτη (21-9-2017) τις πρώτες πρωινές ώρες, στο 604,9Ο χλμ της Εγνατίας Οδού Κήπων – Ηγουμενίτσας (στο ρεύμα από Αλεξανδρούπολη προς Κομοτηνή), Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο, στο οποίο επέβαιναν δύο (2) άνδρες, εξετράπη της πορείας του και προσέκρουσε στις προστατευτικές μπάρες. Αποτέλεσμα του τροχαίου ήταν ο θανάσιμος τραυματισμός των δύο επιβαινόντων, τα στοιχεία των οποίων δεν έχουν ταυτοποιηθεί ακόμη.

Οι θανόντες μεταφέρθηκαν στο Γενικό Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης.

Προανάκριση για τα αίτια και τις συνθήκες του δυστυχήματος διενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Αλεξανδρούπολης.