Το πρώτο τουρνουά 3on3 στην περιοχή του Παληού είναι γεγονός! Σας περιμένουμε όλους μικρούς και μεγάλους να συμμετέχετε και να απολαύσουμε το άθλημα που όλοι αγαπάμε στο νέο ανοιχτό γήπεδο στο Κοράλλι!
Το τουρνουά θα διεξαχθεί στις 13-14-15 Ιουλίου
Οι ομάδες θα αποτελούνται από 3 με 4 άτομα και το κόστος συμμετοχής είναι 20 ευρώ ανά ομάδα.
Οι συμμετοχές γίνονται καθημερινά στην ηλεκτρονική πλατφόρμα www.palio3on3.gr. Τηλ. επικοινωνίας 6947730365, 6947157690
Το τουρνουά διοργανώνεται με την υποστήριξη του Δήμου Καβάλας και της Δημωφέλειας.











