spot_img

Τελευταία Θέματα

spot_img
spot_img
spot_img

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

spot_img

Tουρνουά μπάσκετ 3X3 στο «Κοράλλι» του Παληού στις 13-14-15 Ιουλίου

Το πρώτο τουρνουά 3on3 στην περιοχή του Παληού είναι γεγονός! Σας περιμένουμε όλους μικρούς και μεγάλους να συμμετέχετε και να απολαύσουμε το άθλημα που όλοι αγαπάμε στο νέο ανοιχτό γήπεδο στο Κοράλλι!

Το τουρνουά θα διεξαχθεί στις 13-14-15 Ιουλίου

Οι ομάδες θα αποτελούνται από 3 με 4 άτομα και το κόστος συμμετοχής είναι 20 ευρώ ανά ομάδα.

Οι συμμετοχές γίνονται καθημερινά στην ηλεκτρονική πλατφόρμα www.palio3on3.gr. Τηλ. επικοινωνίας 6947730365, 6947157690

Το τουρνουά διοργανώνεται με την υποστήριξη του Δήμου Καβάλας και της Δημωφέλειας.