spot_img

Τελευταία Θέματα

spot_img
spot_img
spot_img

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

spot_img

Α.Ο.Καβάλα: Ανανέωση και με… βούλα για τέσσερις!

Με επίσημη ανακοίνωση της ο Α.Ο.Καβάλας ενημέρωσε για την ανανέωση των τεσσάρων ποδοσφαιριστών της.

Ο τεχνικός της ομάδας, Παύλος Δερμιτζάκης, τόνισε: «Εμείς θέλαμε τα παιδιά που βοήθησαν να ανανεώσουμε και να μείνουν στην ομάδα. Το πετύχαμε και συνεχίσουμε».
Η επίσημη ανακοίνωση αναφέρει: «Η διοικούσα επιτροπή του ποδοσφαιρικού τμήματος του Α.Ο.ΚΑΒΑΛΑ ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας της για την επόμενη αγωνιστική περίοδο με τους ποδοσφαιριστές Γρηγόρη Παπαδόπουλο, Στέλιο Μπλιό, Στέφανο Χατζηκυριάκου και Οδυσσέα Λυμπεράκη».