Η έλλειψη διαγράμμισης κρατά επί της ουσίας κλειστή την παράκαμψη Ελαιοχωρίου, ένα έργο που έχει σχεδόν ολοκληρωθεί εδώ και αρκετούς μήνες, του οποίου τα εγκαίνια μάλιστα ήταν να πραγματοποιηθούν τον περασμένο Αύγουστο.
Για το θέμα ρωτήθηκε για ακόμη μια φορά από τον «Ενήμερο» ο αντιπεριφερειάρχης Καβάλας, Θόδωρος Μαρκόπουλος. «Το ζήτημα είναι ότι στη μελέτη που είχε γίνει επί νομαρχίας ακόμη, δεν υπήρχε πρόβλεψη για τη διαγράμμιση της παράκαμψης Ελαιοχωρίου. Σήμερα τα πράγματα έχουν αλλάξει και η έλλειψη της διαγράμμισης, δεν μας επιτρέπει, βάσει του κανονισμού της τροχαίας, να χρησιμοποιηθεί ο δρόμος. Γι’ αυτό καθυστερεί. Πιστεύω ότι δεν θα αργήσουμε πολύ να τον αποδώσουμε στην κυκλοφορία. Η εύκολη εποχή που γίνονταν αναθέσεις δεν υπάρχει. Το θέμα είναι ότι ο δρόμος έχει τελειώσει κι ό,τι και να γίνει σύντομα θα χρησιμοποιείται», απάντησε σχετικά ο κ. Μαρκόπουλος.
Τα βασικά στοιχεία του έργου
Το έργο «Παράκαμψη Οικισμού Ελαιοχωρίου», αφορά την καινούργια χάραξη τμήματος της 10ης επαρχιακής οδού για την παράκαμψη του οικισμού του Ελαιοχωρίου, συνολικού μήκους περίπου 2.650 μέτρων. Το εν λόγω έργο περιλαμβάνει τρεις συνδετήριους κόμβους, ένας για την είσοδο του Ελαιοχωρίου, ένας στην έξοδο του Ελαιοχωρίου προς Μυρτόφυτο και ένας για το κέντρο του οικισμού Ελαιοχωρίου, καθώς και πέντε αγροτικές οδούς πρόσβασης ιδιοκτησιών και τεχνικά έργα για την απορροή των ομβρίων. Το συνολικό πλάτος της οδού είναι 11 μέτρα, ήτοι το ασφαλτικό κατάστρωμα με πλάτος 8 μέτρα και 1,5 μέτρο έρεισμα εκατέρωθεν. Επίσης έχει τοποθετηθεί ηλεκτροφωτισμός στους κόμβους.
Αγώνας για να βρεθεί πηγή χρηματοδότησης για το οδικό τμήμα από τον κόμβο Ελαιοχωρίου μέχρι την δυτική είσοδο της Νέας Περάμου
Ο αντιπεριφερειάρχης Καβάλας αναφέρθηκε και στο οδικό τμήμα από τον κόμβο του Ελαιοχωρίου μέχρι και την δυτική είσοδο της Νέας Περάμου (πρατήριο Σαμέρκα), ένας δρόμος που είναι ιδιαίτερα στενός και επικίνδυνος, ειδικά το καλοκαίρι, αφού οδηγεί και στους Αμμολόφους.
Όπως τόνισε ο Θόδωρος Μαρκόπουλος οι αποζημιώσεις για τις απαλλοτριώσεις που εκκρεμούσαν έχουν καταβληθεί (ύψος μισού εκατομμυρίου ευρώ), η μελέτη του έργου είναι έτοιμη και τώρα γίνεται προσπάθεια, ώστε το έργο να περάσει είτε στο Π.Ε.Π., είτε στο Ε.Σ.Π.Α. για να είναι ένα ολοκληρωμένο έργο μαζί με την παράκαμψη του Ελαιοχωρίου.









