Το «βιολί» τους συνεχίζουν οι εισπρακτικές εταιρείες, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε το πρωί της Τρίτης στα τοπικά μέσα ενημέρωσης η πρόεδρος της Ένωσης Καταναλωτών Καβάλας, Κατερίνα Γεροστεργίου.
«Πραγματικά τα προβλήματα με τις εισπρακτικές εταιρείες, δηλαδή τις εταιρείες ενημέρωσης οφειλών όπως πρέπει να λέγονται, συνεχίζονται και είναι πολλά. Δεν σταματούν να ασκούν πιέσεις στους πολίτες, πέραν των όσων ορίζει η νομοθεσία για τη λειτουργία τους, δηλαδή να καλούν τους πολίτες κάθε δεύτερη ημέρα, να μην τους καλούν στο χώρο εργασίας τους, να μην καλούν σε συγγενικά τους πρόσωπα, να μην τους απειλούν, αλλά και να μην τους κάνουν οποιεσδήποτε προτάσεις για διακανονισμό», σημείωσε χαρακτηριστικά στις δηλώσεις της η πρόεδρος της ΕΝ.Κ.ΚΑ.
Να ζητούν οι πολίτες τα πλήρη στοιχεία αυτών που τους καλούν από τις εισπρακτικές εταιρείες – Να μην δίνουν τα προσωπικά τους στοιχεία
Παράλληλα, η Κατερίνα Γεροστεργίου αναφέρθηκε και στο πως ακριβώς θα πρέπει να αντιδρούν οι πολίτες, όταν οι εισπρακτικές εταιρείες συνεχίζουν να τους ενοχλούν προκλητικά.
«Το μόνο δικαίωμα που έχουν οι εισπρακτικές εταιρείες είναι να ενημερώνουν τους καταναλωτές δέκα ημέρες μετά τη ληξιπρόθεσμη δόση μιας οφειλής και τίποτα περισσότερο. Αυτό που λέμε στους πολίτες όταν δέχονται τέτοιες κλήσεις είναι αφενός μεν να ζητούν τα πλήρη στοιχεία αυτού που τους καλεί και αφετέρου να μην δίνουν τα προσωπικά τους στοιχεία. Επίσης, να μην συναινούν σε οποιαδήποτε πρόταση για διακανονισμό της οφειλής τους με την εισπρακτική εταιρεία», υπογράμμισε σχετικά στις δηλώσεις της η πρόεδρος της Ένωσης Καταναλωτών Καβάλας.