Την αναγκαιότητα για περισσότερες τουριστικές κλίνες στη Θάσο, επισήμανε με δηλώσεις του στα τοπικά μέσα ενημέρωσης, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων του νησιού, Πάρης Παρασχούδης.
«Αν δούμε ότι οι κλίνες των ενοικιαζόμενων δωματίων είναι διπλάσιες από αυτές των ξενοδοχείων, συμπεριλαμβανομένων κι αυτών που είναι τριών και τεσσάρων αστέρων, πιστεύω ότι χρειάζονται περισσότερες κλίνες. Φέτος είχαμε ένα καλό βήμα, τα εγκαίνια τριών ξενοδοχείων, τετράστερων και πεντάστερων, οπότε είμαστε σε καλό δρόμο, αλλά δεν βλέπω αυτό να συνεχίζεται. Τα τελευταία χρόνια χτίστηκαν πολλές και καλές μονάδες, έχει αναβαθμιστεί το ξενοδοχειακό δυναμικό του νησιού, όμως χρειάζεται συνέχιση σε αυτό», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Παρασχούδης.
Επιβάρυνση του τουριστικού προϊόντος από τη βαριά φορολογία
Ερωτηθείς σχετικά με το αν η φετινή τουριστική περίοδος ήταν ικανοποιητική, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Θάσου απάντησε: «Το θέμα είναι να μπορούμε να αντιμετωπίζουμε τα προβλήματα που μας παρουσιάζονται κάθε καλοκαίρι και να δίνουμε την εικόνα μιας συνέχειας και κανονικότητας, κάτι που θέλει ο τουρισμός κι αυτό πρέπει να προσφέρουμε. Από θέμα επισκεψιμότητας ήταν ικανοποιητικά τα πράγματα, από θέμα εισπραξιμότητας δεν το ξέρουμε ακόμη. Φοβόμαστε ότι αν ακολουθήσουμε αυτό που συμβαίνει πανελλαδικά δεν θα έχουμε αύξηση εσόδων, καθώς έχουμε μια βαριά φορολόγηση λόγω και της αύξησης του Φ.Π.Α. στο νησί και λόγω της αύξησης του ΕΝ.Φ.Ι.Α. που επιβαρύνουν το τουριστικό προϊόν».
«Η φωτιά δεν θα επιβαρύνει τουριστικά την επόμενη χρονιά»
Σε ερώτηση για το αν η μεγάλη φωτιά που έπληξε πρόσφατα το νησί θα επιβαρύνει την τουριστική κίνηση την επόμενη χρονιά, ο κ. Παρασχούδης απάντησε: «Η φωτιά δεν θα επιβαρύνει την επόμενη χρονιά. Η διαχείριση του γεγονότος αυτού πρέπει να είναι υπεύθυνη. Μη ξεχνάμε ότι καλύτερα μερικές φορές είναι να σου βγει το μάτι παρά το όνομα. Μη βγάζουμε μόνοι μας λοιπόν αυτό το όνομα».
«Έχουμε πολλούς επισκέπτες, θέλουμε όμως καλύτερους, που μπορούν να αφήσουν περισσότερα χρήματα στο νησί»
Τέλος, σχετικά με το αν απαιτείται μια πιο ολοκληρωμένη προσπάθεια προβολής της Θάσου, ο κ. Παρασχούδης, υπογράμμισε: «Σαφώς και πρέπει να γίνει μια προσπάθεια επανεκκίνησης, να υπάρξει μια προσέγγιση ολιστική στο brand name της Θάσου που δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή. Ο κόσμος έρχεται επειδή μας αγαπά, επειδή έχουμε ένα όνομα στα Βαλκάνια και στη Δυτική Ευρώπη. Αυτό πρέπει να το εκμεταλλευτούμε, ώστε να κάνουμε το προϊόν μας πιο «αστραφτερό» και να το πουλήσουμε ακριβότερα. Αυτή τη στιγμή έχουμε πολλούς επισκέπτες, θέλουμε όμως καλύτερους επισκέπτες, με ανθρώπους που μπορούν να αφήσουν περισσότερα χρήματα στο νησί κι όχι μόνο τα σκουπίδια τους».









