Ολοκληρώθηκε η καμπάνια για την προβολή της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης στο διαδίκτυο, με ιδιαίτερη στόχευση την αγορά της Κωνσταντινούπολης στη Τουρκία, με θεματικά banner (GDN και Native adv) σε ενημερωτικές διαδικτυακές σελίδες μέσων με μεγάλη επισκεψιμότητα, που αφορούσαν όλες τις Περιφερειακές Ενότητες μας και τα οποία “οδηγούσαν” στην τουριστική σελίδα μας «www.emtgreece.com» , στην μεταφρασμένη στα Τουρκικά έκδοση της, με αποτέλεσμα περίπου 1.300.000 θεάσεις ανά μήνα.
Οι Τούρκοι προτιμούν την Ανατολική Μακεδονία και τη Θράκη, όχι μόνο τη θερινή περίοδο, αλλά υπάρχει προσέλευση τους και τους 12 μήνες του χρόνου. Είναι μία πηγή προέλευσης επισκεπτών για την οποία το 2017 θα εντείνουμε τις δράσεις προβολής και προσέγγισης. Άξονας οι πολύπλευρες δραστηριότητες που μπορεί κάποιος να απολαύσει και τις 4 εποχές: (Τόπος (ξεχωριστός χαρακτήρας, διασκέδαση, γαστρονομία, αγορά) – Παρθένα Φύση (δραστηριότητες υπαίθρου) – Πολιτισμός) με σκοπό την ενδυνάμωση της 12μηνης επισκεψιμότητας τους.
Πέρα από τις δράσεις προβολής, το Τουρκικό κοινό, εκτίμησε τις προσπάθειες που η Περιφέρεια ξεκίνησε, με τον αείμνηστο Γ Παυλίδη, για την δυνατότητα χορήγησης Βίζας 72 ωρών και τη χρηματοδότηση δημιουργίας επιπλέον λωρίδων εισόδου ΙΧ οχημάτων στην Ελλάδα στο συνοριακό σταθμό των Κήπων Έβρου. Προσπάθειες οι οποίες θα συνεχισθούν με αίτημα την βελτίωση κτιριακών και λειτουργικών υποδομών στους Κήπους. Θετικό είναι ότι ο συνοριακός σταθμός Καστανιών Έβρου, αυτή την εποχή ανακατασκευάζεται και βελτιώνεται, από τις αρμόδιες υπηρεσίες της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Μακεδονίας Θράκης που έχει και την κατά νόμο ευθύνη για τις κτιριακές εγκαταστάσεις.