Δήλωση στον «Ενήμερο» και το Kavala Web News, για το θέμα που ανέκυψε με το σποτ του Euronews και τις αντιδράσεις που αυτό προκάλεσε, έκανε την Παρασκευή (13/10), ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Α.Μ.Θ., Κώστας Αντωνιάδης.
«Από την Τρίτη (10/10) και για μια βδομάδα, ο διεθνής σταθμός Euronews προβάλλει ένα βίντεο αφιερωμένο στην περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Έχει διάρκεια 4 λεπτά και προβάλλεται τηλεοπτικά και διαδικτυακά ταυτόχρονα σε 12 διαφορετικές γλώσσες, σε ένα κοινό περίπου 500 εκατομμυρίων ανθρώπων και σε 166 χώρες ανά τον κόσμο», τόνισε αρχικά στις δηλώσεις του ο κ. Αντωνιάδης.
«Καταλαβαίνω τις αντιδράσεις, όμως σ’ ένα 4λεπτο βίντεο είναι αδύνατο να προβληθούν και οι 22 δήμοι της Π.Α.Μ.Θ.»
«Η εκπομπή, η οποία έχει το μέλημα του συγκεκριμένου σποτ, είναι το focus, το οποίο εστιάζει σε ένα συγκεκριμένο θέμα. Το αφιέρωμα στην περιφέρεια εστιάζει στους άγνωστους θησαυρούς της περιοχής μας. Υπεύθυνοι του Euronews, σύμφωνα με την σύμβαση που υπογράφηκε μεταξύ του σταθμού και του TAP, είχαν την τελική απόφαση για το θέμα τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του βίντεο. Επίσης, καταλαβαίνω τις αντιδράσεις και τα παράπονα των εκπροσώπων κάποιων δήμων, αλλά να φανταστούμε ότι έχουμε 22 δήμους. Κάθε ένας από αυτούς έχει ένα σημαντικό αξιοθέατο τουριστικό, πολιτιστικό, αρχαιολογικό που θέλει να προβάλλει. Όμως σε ένα βίνετο 4 λεπτών είναι αδύνατο να προβληθούν και οι 22 δήμοι της περιφέρειας μας. Αυτό το λένε οι υπεύθυνοι που ασχολούνται με το σχεδιαμό και την υλοποίηση του βίντεο», σημείωσε στην συνέχεια ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Α.Μ.Θ.
Άξονας της προβολής πάντα η Θάσος και το παραλιακό μέτωπο της περιφέρειας
«Ο σχεδιασμός μας ήταν να προβάλλουμε τους άγνωστους θησαυρούς της περιοχής μας, ώστε πραγματικά ο επισκέπτης να γνωρίσει κάτι διαφορετικό από αυτό που ξέρουμε «το ήλιος και θάλασσα». Η περιφέρεια μας και ο Χρήστος Μέτιος σχεδιάζουν την προβολή της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης με άξονα πάντα την Θάσο και το παραλιακό μέτωπο της περιφέρειας, αλλά και τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, προκειμένου να γίνει προορισμός αριστείας 12μηνης επισκεψιμότητας», ανέφερε καταληκτικά στις δηλώσεις του ο Κώστας Αντωνιάδης.