Άκαρπη απέβη στην ουσία η σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τρίτης (23-1-18) στο υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, με αντικείμενο τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια Καβάλας – Θάσου.
Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας Θ. Μαρκόπουλος, οι δήμαρχοι Καβάλας Δ. Τσανάκα, Θάσου Κ. Χατζηεμμανουήλ και Νέστου Βαγ. Τσομπανόπουλος, οι τρεις βουλευτές Καβάλας του ΣΥΡΙΖΑ και εκπρόσωποι των τριών ναυτιλιακών εταιρειών.
Από την συζήτηση που έγινε δεν προέκυψε κάποια σημαντική αλλαγή στο θέμα των δρομολογίων, τα οποία παραμένουν ως έχουν. Η μόνη διαφορά είναι ότι η εταιρεία «Φιλιάγκος» δέχθηκε να βάλει ένα σκάφος επιφυλακής και το ίδιο πιθανόν να κάνουν και οι άλλες δύο εταιρείες ΝΕΚ και ΑΝΕΘ.
Επίσης η ΑΝΕΘ άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να προσθέσει ένα ακόμη δρομολόγιο στη γραμμή Καβάλας – Πρίνος από την άνοιξη.
Δύο προτάσεις από τον Θ. Μαρκόπουλο
Από την πλευρά του ο Αντιπεριφερειάρχης Καβάλας Θ. Μαρκόπουλος κατέθεσε δύο προτάσεις. Η πρώτη αφορά το πάγιο αίτημα να επανέλθει η αρμοδιότητα καθορισμού των δρομολογίων στην Αντιπεριφέρεια. Το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας ωστόσο δεν φαίνεται να την αντιμετωπίζει θετικά.
Η δεύτερη πρόταση του κ. Μαρκόπουλου αφορά στη χρηματοδότηση από το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, μελέτης για την κατασκευή νέου «ντόκου» στην Κεραμωτή, για την εξυπηρέτηση των φέρυ μπωτ. Ο νέος «ντόκος» σχεδιάζεται στην περιοχή του ναυπηγείου, απέναντι από το καφενείο «Τσικουδάκη», έξω δηλαδή από το κεντρικό λιμάνι, προκειμένου να αποσυμφορηθεί το κέντρο της Κεραμωτής από την κίνηση επιβατών και οχημάτων που διακινούνται με τα φέρυ μπωτ. Η πρόταση θα εξεταστεί από το υπουργείο.









