Πέμπτη, 18 Απριλίου, 2024
Πέμπτη, 18 Απριλίου, 2024

Θα «πέσει» άσφαλτος στην οδό Κολοκοτρώνη

Ημέρα:

spot_img

Εντός του επόμενου διημέρου αναμένεται να αρχίσουν οι εργασίες ασφαλτόστρωσης της οδού Κολοκοτρώνη στην πόλη της Καβάλας, σύμφωνα με τις δεσμεύσεις που έλαβε από την διευθυντή της εταιρείας «ΑΒΑΞ», ο αντιπεριφερειάρχης Ενέργειας και Περιβάλλοντος της Π.Α.Μ.Θ., Χρήστος Γάκης.

Αν και η αποκατάσταση του δρόμου από τα έργα για το φυσικό αέριο θα έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί πριν από τις 15 Αυγούστου, εντούτοις κάτι τέτοιο δεν συνέβη, με αποτέλεσμα ο δήμος Καβάλας να καταθέσει μηνυτήρια αναφορά κατά της αναδόχου εταιρείας, ενώ και ο κ. Γάκης ξεκαθάρισε ότι το επόμενο διήμερο είναι και το τελευταίο όριο που θέτει προς την εταιρεία και η Περιφέρεια για την έναρξη των εργασιών αποκατάστασης.

«Έχουμε πλέον τις διαβεβαιώσεις και είναι δεσμευτικές ότι θα αρχίσουν από την Πέμπτη (8/9) τα έργα αποκατάστασης…»

 «Όντως υπήρξε ένα μεγάλο ζήτημα με την οδό Κολοκοτρώνη, για το οποίο κι εγώ έχω διαμαρτυρηθεί και προς τη ΔΕΔΑ και προς την εταιρεία «ΑΒΑΞ» που εκτελεί το έργο. Συνομίλησα την Τρίτη (6/9) με τον διευθυντή της εταιρείας και το χρονικό όριο που δόθηκε είναι Πέμπτη (8/9) με Παρασκευή (9/9) ώστε να αρχίσουν οι ασφαλτοστρώσεις στη συγκεκριμένη οδό. Του κατέστησα σαφές ότι είναι και το τελευταίο όριο, γιατί θ’ αναγκαστούμε κι εμείς ως Περιφέρεια να λάβουμε μέτρα. Είχαμε πει εξαρχής ότι προέχει η ασφάλεια των πολιτών και η όσο το δυνατό μικρότερη όχληση. Υπήρξε καθυστέρηση μεγάλη, παρά τις δεσμεύσεις ότι θα το είχαν ολοκληρώσει πριν τον Δεκαπενταύγουστο. Ανέκυψε ζήτημα με την άσφαλτο που έχει συγκεκριμένες προδιαγραφές κι έτσι είχαμε όλο αυτό το πρόβλημα. Έχουμε πλέον τις διαβεβαιώσεις και είναι δεσμευτικές ότι θα αρχίσουν από την Πέμπτη (8/9) τα έργα αποκατάστασης», ανέφερε σχετικά με το θέμα ο κ. Γάκης.

«Στην οδό Ζαλόγγου μέχρι τα τέλη της εβδομάδας ολοκληρώνεται το έργο –  Από την αρχή της επόμενης εβδομάδας αρχίζει το έργο στην οδό Τενέδου. Θα χρειαστούν το πολύ είκοσι μέρες…»

Αναφορικά με την πορεία γενικότερα των έργων για το φυσικό αέριο στην πόλη της Καβάλας, ο αντιπεριφερειάρχης Ενέργειας και Περιβάλλοντος σημείωσε: «Στην οδό Ζαλόγγου μέχρι τα τέλη της εβδομάδας ολοκληρώνεται το έργο. Έχει τοποθετηθεί ο σωλήνας του φυσικού αερίου και το χαλίκι για να ακολουθήσει η ασφαλτόστρωση για την οποία φυσικά δεν θα ανεχθούμε καθυστερήσεις. Από την αρχή της επόμενης εβδομάδας αρχίζει το έργο στην οδό Τενέδου. Θα χρειαστούν το πολύ είκοσι μέρες αν δεν έχουμε κάποια απρόοπτα, οπότε μπορεί να ακολουθήσει ο δήμος Καβάλας με τα έργα ασφαλτόστρωσης και να ολοκληρωθούν και τα δυο ρεύματα κυκλοφορίας. Στα τέλη Οκτωβρίου θα έχουν τελειώσει τα έργα στο Περιγιάλι και μέχρι αρχές Νοεμβρίου θα έχει τελειώσει και ο σταθμός μέσης πίεσης, ώστε να αρχίσει η τροφοδοσία με φυσικό αέριο. Ο στόχος μας να λειτουργήσουμε εντός του 2022 είναι εφικτός και θα έχουμε τις πρώτες συνδέσεις με φυσικό αέριο. Όλα πηγαίνουν με το χρονοδιάγραμμα».

«Ο βασικός στόχος από εδώ και πέρα είναι να γίνει η Ελλάδα ενεργειακός κόμβος, ώστε αγωγοί που δεν έχουν σχέση με το ρωσικό αέριο, να διέρχονται από την Ελλάδα…»

 Κληθείς να σχολιάσει την γενικότερη αναστάτωση που επικρατεί στις διεθνείς αγορές με το φυσικό αέριο, ο κ. Γάκης υπογράμμισε: «Βιώνουμε όντως μια δύσκολη κατάσταση έτσι κι αλλιώς λόγω της ενεργειακής κρίσης, περιμένοντας όλοι να δούμε τις κεντρικές αποφάσεις από την Ε.Ε., γιατί ως ζήτημα δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί από κάθε κράτος ξεχωριστά. Ο βασικός στόχος από εδώ και πέρα είναι να γίνει η Ελλάδα ενεργειακός κόμβος, ώστε αγωγοί που δεν έχουν σχέση με το ρωσικό αέριο, να διέρχονται από την Ελλάδα και η χώρα μας να γίνει ένας κόμβος που θα μεταφέρει αέριο στην υπόλοιπη Ευρώπη. Η συγκυρία είναι ιδιαίτερα θετική, ώστε να γίνουμε σημείο αναφοράς για την Ε.Ε. Αυτό έχει πολλά οφέλη για τη χώρα μας, διασφαλίζει τα σύνορά μας και γινόμαστε ένας ισότιμος συνομιλητής με όλα τα κράτη – μέλη της Ε.Ε.».

«Η κατανάλωση του φυσικού αερίου είναι φθηνότερη από του πετρελαίου και γι’ αυτό συζητούν επιδότηση του δεύτερου, αφού στην αγορά η τιμή του φυσικού αερίου είναι φθηνότερη»

 Τέλος για το πως σχολιάζει το ενδεχόμενο να δοθούν κίνητρα σε όσους έχουν φυσικό αέριο για να επιστρέψουν στο πετρέλαιο θέρμανσης ο Χρήστος Γάκης ανέφερε: «Το αν θα επιδοτηθεί η επιστροφή στο πετρέλαιο ή όχι είναι ένα ζήτημα που ανακύπτει από τις ελλείψεις φυσικού αερίου και από την τάση που υπάρχει, τα κράτη – μέλη της Ε.Ε. να συνδράμουν περισσότερο τις βιομηχανικές χώρες για να μπορούν να λειτουργούν τα εργοστάσια τους. Για να συμβεί αυτό θα πρέπει να μειωθεί η κατανάλωση στις υπόλοιπες χώρες, οπότε το πλεόνασμα που θα προκύπτει να διοχετεύεται προς Γαλλία και Γερμανία. Είναι μια πολιτική και το πόσο θα επιτευχθεί κάτι τέτοιο μένει να το δούμε. Η χώρα μας δεν έχει εξάρτηση από το ρωσικό αέριο. Η κατανάλωση του φυσικού αερίου είναι φθηνότερη από του πετρελαίου και γι’ αυτό συζητούν επιδότηση του δεύτερου, αφού στην αγορά η τιμή του φυσικού αερίου είναι φθηνότερη, οπότε είναι λογικό οι καταναλωτές να συνεχίσουν να το προτιμούν. Αυτό από μόνο του δείχνει ότι όντως το φυσικό αέριο εξακολουθεί να είναι φθηνό.

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΘΕΜΑΤΑ

Δήμος Παγγαίου: Αυξημένη ετοιμότητα για τις πυρκαγιές

Στέργιος Κεχαγιάς: Ζήσαμε ένα παρατεταμένο φθινόπωρο και αυτό μας...

Απεργία με κύρια αιτήματα την ακρίβεια και τις αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις

Στην κεντρική πλατεία της Καβάλας, πραγματοποιήθηκε το πρωί της...

Το Μουσικό Σχολείο θα ψάλλει τον Ακάθιστο Ύμνο στον ναό του Αγ. Νικολάου

Το Μουσικό Σχολείο της Καβάλας, στο πλαίσιο του παιδαγωγικού...

Χιλιάδες επισκέπτες στην «North Aegean Boat Show 2024»

Εξαιρετικά υψηλή ήταν η επισκεψιμότητα της πρώτης έκθεσης «North...

Συναυλία της Άννας Βίσση στην Καβάλα

Οι θαυμαστές της Άννας Βίσση θα έχουν την ευκαιρία...

Μ. Λαζαρίδης προς Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ: «Το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη»

Σε απάντηση της ανακοίνωσης της Νομαρχιακής Επιτροπής Καβάλας του...

Η ψηφιακή κάρτα εργασίας φέρνει προβλήματα και πρόστιμα;

Για κάποιους κλάδους είναι αρκετά δύσκολο να εφαρμοστεί Προβλήματα σε...