«Πρέπει και οι επαγγελματίες να κάνουν το κάτι παραπάνω σε επίπεδο προωθητικής ενέργειας»
Πράγματι η «Λευκή Νύχτα» πήγε πάρα πολύ καλά. Από την πλευρά των διοργανωτών σε κάθε περίπτωση η επιτυχία είναι αδιαμφισβήτητη. Αξίζουν συγχαρητήρια σε όλους και ιδιαίτερα στον Εμπορικό Σύλλογο Καβάλας που είχε και την ευθύνη της όλης της διοργάνωσης».
Τα παραπάνω σημείωσε σε δηλώσεις που έκανε στην ΕΡΑ Καβάλας, ο αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών και Εμπόρων Καβάλας, Παναγιώτης Αρσονιάδης, κάνοντας έναν απολογισμό για την 10η «Λευκή Νύχτα».
«Τα καταστήματα εστίασης δούλεψαν όλα, ενώ τα εμπορικά καταστήματα όσα έκαναν προωθητικές κινήσεις δούλεψαν επίσης πάρα πολύ καλά…»
«Ο στόχος επετεύχθη, ο κόσμος κατέβηκε στα μαγαζιά. Αυτή ήταν η διαδικασία που έπρεπε να γίνει, να βρεθούν τρόποι για να κατεβάσουν τον κόσμο κι αυτό το πέτυχαν οπότε από την πλευρά της διοργάνωσης πρέπει να πούμε ότι ήταν απόλυτα επιτυχημένη. Ο κόσμος είδα ότι το ευχαριστήθηκε, βοήθησε φυσικά και ο καιρός σε αυτό. Ψώνισαν οι καταναλωτές και μπορώ να πω ότι τα καταστήματα εστίασης δούλεψαν όλα, ενώ τα εμπορικά καταστήματα όσα έκαναν προωθητικές κινήσεις δούλεψαν επίσης πάρα πολύ καλά. Και υπήρχαν φυσικά και κάποια εμπορικά καταστήματα, τα οποία δεν δούλεψαν», ανέφερε στη συνέχεια των δηλώσεών του ο αντιπρόεδρος της Ο.Ε.Β.Ε. Καβάλας.
Επιμορφωτικό σεμινάριο για όσους δεν το «έχουν» με τέτοιου είδους δράσεις
«Σε αυτό θέλω να σταθώ, καθώς είναι ένα πολύ ιδιαίτερο σημείο που συζητήσαμε στον απολογισμό της εν λόγω δράσης με τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας, τον κ. Χατζηχρήστο και αποφασίσαμε να απευθυνθούμε σήμερα στο Ινστιτούτο Μικρών Επιχειρήσεων της ΓΣΕΒΕΕ, με απώτερο στόχο και σκοπό να δημιουργήσουμε μαζί τους ένα ειδικό επιμορφωτικό σεμινάριο για τους επαγγελματίες και τους εμπόρους πώς θα αντιμετωπίζουν στο μέλλον τέτοιου είδους δράσεις, ώστε να επωφελούνται στο μέγιστο. Αυτό που είδαμε είναι ότι όποιος έκανε κάτι έξω από το μαγαζί του προσέλκυσε πολύ κόσμο και ο τζίρος του ήταν μεγάλος. Αντιθέτως επαγγελματίες που δεν έκαναν τίποτα, προφανώς δεν είχαν τα αναμενόμενα έσοδα», τόνισε στη συνέχεια ο κ. Αρσονιάδης.
«Πρέπει και οι επαγγελματίες να κάνουν το κάτι παραπάνω σε επίπεδο προωθητικής ενέργειας για να προσελκύσουν τον ενδιαφερόμενο πελάτη…»
«Αυτούς τους συναδέλφους μας που για πολλούς λόγους δεν το κάνουν, θα προσπαθήσουμε να τους πείσουμε με κάποιο επιμορφωτικό σεμινάριο για το τι πρέπει να κάνουν για να κερδίζουν κι αυτοί από τέτοιου είδους δράσεις. Ο κόσμος κατέβηκε στο κέντρο για να ευχαριστηθεί ένα όμορφο περιβάλλον που είχε δημιουργηθεί από τους διοργανωτές με διάφορες δράσεις σε όλο το μήκος και πλάτος της αγοράς. Πρέπει και οι επαγγελματίες να κάνουν το κάτι παραπάνω σε επίπεδο προωθητικής ενέργειας για να προσελκύσουν τον ενδιαφερόμενο πελάτη να ψωνίσει εκείνη την ημέρα», υπογράμμισε καταληκτικά στις δηλώσεις του ο αντιπρόεδρος της Ο.Ε.Β.Ε.Κ.