Γιάννης Μαρκιανός: Υπάρχει μελέτη, υπάρχει το πλάνο, αλλά αναζητείται χρηματοδότηση / Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις που υπάρχουν, πρέπει να πλησιάζει τα 15 εκατομμύρια ευρώ το κόστος / Ο δήμαρχος και ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου προσπαθούν να βρουν κάποιες λύσεις επί του θέματος
Η κατασκευή νέου λιμανιού είναι αυτή που θα δώσει λύση στο πρόβλημα των θέσεων ελλιμενισμού των ferry boats στον Λιμένα Θάσου, σύμφωνα με όσα δήλωσε στην ΕΡΑ Καβάλας, ο αντιδήμαρχος Τουρισμού του δήμου Θάσου, Γιάννης Μαρκιανός.
Ωστόσο υπογράμμισε ότι το κόστος για μια τέτοια κατασκευή είναι πολύ μεγάλο κι ως εκ τούτου οι διοικήσεις δήμου και Λιμενικού Ταμείου, αναζητούν χρηματοδότηση, ώστε κάποια στιγμή στο μέλλον να κατασκευαστεί ένα λιμάνι που θα εξυπηρετεί ακόμη και κρουαζιερόπλοια.
«Υπάρχει μελέτη, υπάρχει το πλάνο, αλλά αναζητείται χρηματοδότηση…»
«Τα τελευταία χρόνια ο αριθμός των πλοίων έχει η αυξηθεί πάρα πολύ, πλησιάζουν τα 20 σε λίγο και το θέμα που αντιμετωπίζουν είναι πού θα ελλιμενιστούν όλα αυτά τα σκάφη στη διάρκεια της ημέρας, αλλά και το βράδυ. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να πηγαίνουν σε άλλα λιμάνια όπως του Πόρτο Λάγους ή της Νέας Περάμου και αυτό σίγουρα δημιουργεί ένα πρόβλημα στις εταιρείες. Βέβαια σε καμία περίπτωση δεν έχουμε πρόβλημα στα δρομολόγια. Παρ’ όλα αυτά είναι κάτι που θα πρέπει να αλλάξει και να βελτιωθεί. Οι λύσεις δεν είναι απλές. Ένα καινούργιο λιμάνι είναι αυτό το οποίο θα βοηθούσε σημαντικά σε αυτό το πρόβλημα και θα το έλυνε. Το κόστος όμως είναι πάρα πολύ μεγάλο. Υπάρχει μελέτη, υπάρχει το πλάνο, αλλά αναζητείται χρηματοδότηση», σημείωσε χαρακτηριστικά ο αντιδήμαρχος Τουρισμού του δήμου Θάσου,
«Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις που υπάρχουν, πρέπει να πλησιάζει τα 15 εκατομμύρια ευρώ το κόστος για το project που υπάρχει…»
«Τόσο ο δήμαρχος, ο κ. Κυριακίδης, όσο και ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου, ο κ. Μανίτσας είναι κάτι που συζητούν συνεχώς και προσπαθούν να βρουν κάποιες λύσεις επί του θέματος, δηλαδή τις απαιτούμενες χρηματοδοτήσεις. Για να γίνει ένα τόσο σημαντικό έργο, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις που υπάρχουν, πρέπει να πλησιάζει τα 15 εκατομμύρια ευρώ το κόστος για το project που υπάρχει. Είναι ένα νέο σύγχρονο λιμάνι που θα μπορεί να δέχεται και μεγαλύτερα πλοία, όπως κρουαζιερόπλοια. Είναι αυτό που το νησί μας έχει ανάγκη, όπως έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια και με τους ρυθμούς που θέλει να προχωρήσει. Είναι κάτι που θα το αναδείκνυε ακόμη περισσότερο», συμπλήρωσε ακόμη ο Γιάννης Μαρκιανός.
«Με το κλείσιμο των σχολείων περιμένουμε να ξεκινήσουν οι μεγάλες ροές…»
Τέλος, όσον αφορά τα της τουριστικής κίνησης στο νησί, ο αντιδήμαρχος Τουρισμού του δήμου Θάσου σημείωσε: «Τα πράγματα πηγαίνουν όπως τα περιμέναμε, δεν υπάρχουν απρόοπτα, που συνήθως είναι αρνητικά. Τώρα με το κλείσιμο των σχολείων περιμένουμε να ξεκινήσουν οι μεγάλες ροές γιατί οι περισσότεροι οδικοί τουρίστες συνδέονται και με τα σχολεία στις περισσότερες χώρες που μας και επισκέπτονται. Οπότε μετά από αυτό το σαββατοκύριακο αναμένουμε αύξηση των ροών, οι οποίες θα κορυφωθούν από το τέλος Ιουνίου και μετά με τις πληρότητες να είναι αρκετά μεγάλες».