Απαξιωμένη στην πράξη από τις ίδιες τις εταιρείες, χαρακτηρίζει την πορθμειακή γραμμή Πρίνου – Καβάλας, ο δήμαρχος της Θάσου, Κώστας Χατζηεμμανουήλ, μ’ αφορμή το γεγονός ότι από την 1η Απριλίου και φυσικά για πολλοστή φορά δεν εκτελούνται δρομολόγια.
Μιλώντας στον «Ενήμερο» και το Kavala Web News, ο δήμαρχος του νησιού εξηγεί τι είναι αυτό που πρέπει να γίνει, ώστε άπαξ δια παντός, να πάψει να υφίσταται το συγκεκριμένο πρόβλημα που, δυστυχώς, εδώ και πολλά χρόνια, παραμένει άλυτο.
Πολύ σημαντική η γραμμή του Πρίνου για το νησί της Θάσου
«Αυτό που πρέπει να τονίσουμε είναι όχι τι συνέβη, αλλά τι πρέπει να συμβεί για να μην έχουμε στο μέλλον τέτοια φαινόμενα. Είναι η πρόταση που έχω κάνει και στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών και στον υπουργό Ναυτιλίας, αλλά και στον γενικό γραμματέα του υπουργείου, η οποία λέει ότι όποια εταιρεία δραστηριοποιείται στην πορθμειακή γραμμή της Κεραμωτής, να έχει την υποχρέωση και φυσικά την ικανότητα να εκτελεί δρομολόγια ανελλιπώς και χωρίς να περνάει σε ακινησίες των πλοίων της στην γραμμή του Πρίνου. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να έχει τον απαραίτητο αριθμό των πλοίων για να μπορεί να το υποστηρίξει και τα δρομολόγια να είναι περισσότερα, απ’ όσα είναι σήμερα. Όσο δεν συμβαίνει αυτό θα έχουμε τέτοιου είδους φαινόμενα. Η γραμμή του Πρίνου είναι πολύ σημαντική για το νησί, είναι αυτή που συνδέει απευθείας το νησί με την Καβάλα, ενώ επίσης εξυπηρετεί με τον καλύτερο τρόπο τις διακομιδές του Κέντρου Υγείας Πρίνου προς το Γ.Ν.Κ.», σημείωσε χαρακτηριστικά στις δηλώσεις του ο δήμαρχος Θάσου.
«Χωρίς καθορισμένο νομοθετικό πλαίσιο, θα είμαστε «όμηροι» των όποιων τεχνασμάτων, για να μην εκτελούνται τα δρομολόγια τακτικά»
«Η γραμμή Πρίνου – Καβάλας είναι στην πράξη απαξιωμένη από τις ίδιες τις εταιρείες, οι οποίες σαφώς κερδίζουν περισσότερα από την γραμμή της Κεραμωτής. Όμως εδώ μπαίνουν πάρα πολλά ζητήματα, τα οποία έχουν τεθεί στην ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας, όχι μόνο τώρα, αλλά και στο παρελθόν. Από το 2011 τουλάχιστον, που είμαι στη θέση του δημάρχου, έχω θέσει το θέμα επανειλημμένα. Θα πρέπει όλα αυτά να κινούνται μέσα σε καθορισμένο νομοθετικό πλαίσιο, διαφορετικά θα είμαστε «όμηροι» των όποιων τεχνασμάτων για να μην εκτελούνται τα δρομολόγια τακτικά», συμπλήρωσε σχετικά στις δηλώσεις του ο Κώστας Χατζηεμμανουήλ.
Ερωτηθείς τέλος αναφορικά με το αν έχει εικόνα για το πότε θα αρχίσουν και πάλι να εκτελούνται τα δρομολόγια των πλοίων στη γραμμή Πρίνου – Καβάλας, ο δήμαρχος της Θάσου απάντησε: «Δυστυχώς, όποια εικόνα και να έχω, δεν μπορώ να είμαι ήσυχος, ότι δεν θα συμβεί κάτι στο μεταξύ. Το θέμα πρέπει να το δούμε μακροπρόθεσμα, χωρίς να υπάρχουν πισωγυρίσματα».
Οι δηλώσεις του αντιπεριφερειάρχη Καβάλας
Για το θέμα δηλώσεις στα τοπικά μέσα ενημέρωσης έκανε το μεσημέρι της Δευτέρας (3/4) ο αντιπεριφερειάρχης Καβάλας, στις οποίες τόνισε σχετικά: «Υπάρχει μια διαδικασία σε εξέλιξη, το Κεντρικό Λιμεναρχείο Καβάλας και ο λιμενάρχης προσωπικά κάνουν μια προσπάθεια, προκειμένου να μπορέσουν να βρουν μια λύση. Οι διαδικασίες που έχουν να κάνουν με το πλοίο, το οποίο θα εκτελεί τα δρομολόγια, έχουν ολοκληρωθεί απ’ όσο ξέρω, μένει το γραφειοκρατικό και διοικητικό κομμάτι που έχει να κάνει με την έκδοση των πιστοποιητικών. Ελπίζουμε ότι μέσα στην εβδομάδα θα τελειώσει κι αυτό το κομμάτι, για να μπορέσει και πάλι να εκτελείται η συγκοινωνία στην γραμμή Καβάλας – Πρίνου. Δυστυχώς, τα προβλήματα όσο περνά ο καιρός, είναι ολοένα και περισσότερα. Θέλω να πιστεύω ότι αυτό που είπε ο κ. Κουρουμπλής (το να περάσει εκ νέου η αρμοδιότητα στην Π.Ε. Καβάλας) θα αποδειχθεί αλήθεια και μέσα στην χρονιά θα πρέπει να υλοποιηθεί».