Πτωτική συνεχίζει να είναι η κίνηση στην τοπική αγορά της Καβάλας, καθώς ο φετινός Ιούνιος σε σχέση με τον αντίστοιχο του 2017 καταγράφει μείωση στους τζίρους σε σημαντικό ποσοστό της τάξης του 10%.
Πλέον, οι ελπίδες των εμπόρων της Καβάλας μετατίθενται για τις θερινές εκπτώσεις, οι οποίες θ’ αρχίσουν στις 9 Ιουλίου και θα διαρκέσουν μέχρι και τις 31 Αυγούστου, καθώς επίσης και στην αύξηση του τουριστικού ρεύματος το επόμενο δίμηνο.
Η σημαντική πτώση στην κίνηση οφείλεται κυρίως στην εσωτερική αγορά, αλλά και στον τουρισμό που ακόμη δεν έχει κάνει αισθητή την παρουσία του
«Ο φετινός Ιούνιος δεν είναι αυτός που περιμέναμε, δεν είναι παραγωγικές και οικονομικά δυνατές ημέρες. Σε σχέση με τον περσινό Ιούνιο έχουμε μια πτώση της τάξης του 10% κι αυτό οφείλεται κυρίως στην εσωτερική αγορά, αλλά και στον τουρισμό που ακόμη δεν έχει κάνει αισθητή την παρουσία του», τόνισε με δηλώσεις του στον «Ενήμερο» ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Καβάλας Βασίλης Λεμονίδης.
Ελπίδες για καλή κίνηση στην τοπική αγορά το δίμηνο Ιούλιο – Αύγουστο
«Γενικά το περασμένο σαββατοκύριακο φάνηκε να υπάρχει μια καλή κίνηση αλλά το θέμα είναι η διάρκεια και κατά πόσο στη διάρκεια του καλοκαιριού θα υπάρχει η κίνηση που είχαμε πέρυσι, η οποία αν μη τι άλλο ήταν άκρως ικανοποιητική όσον αφορά τουρίστες από τα Βαλκάνια. Τα μηνύματα των επαγγελματιών του τουρισμού για τις προκρατήσεις για Ιούλιο και Αύγουστο είναι ενθαρρυντικά, αν δεν συμβεί βέβαια κάτι σε διεθνές επίπεδο και πιστεύω ότι θα έχουμε ένα καλοκαίρι που σε επίπεδο τουλάχιστον δυο μηνών θα εξελιχθεί καλά για την τοπική αγορά», συμπλήρωσε σχετικά στις δηλώσεις του ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Καβάλας.
«Πουλάμε τον μισό χρόνο με έκπτωση κι αυτό δεν είναι κάτι που βοηθά τα καταστήματα, ώστε να έχουν την ανάλογη κερδοφορία…»
Τέλος, αναφορικά με τις θερινές εκπτώσεις, ο Βασίλης Λεμονίδης υπογράμμισε: «Οι θερινές εκπτώσεις τα τελευταία χρόνια αρχίζουν τη δεύτερη Δευτέρα του Ιουλίου, φέτος είναι στις 9 Ιουλίου. Έχουμε καταντήσει να δουλεύουμε στη διάρκεια της χρονιάς, με εκπτωτικά 15μερα τον Μάιο και τον Νοέμβριο και τέσσερις μήνες σχεδόν εκπτώσεις, χειμώνα και καλοκαίρι. Πουλάμε δηλαδή τον μισό χρόνο με έκπτωση κι αυτό δεν είναι κάτι που βοηθά τα καταστήματα, ώστε να έχουν την ανάλογη κερδοφορία. Προσπαθούμε να είμαστε κοντά στο καταναλωτικό κοινό, να έχουμε καλά προϊόντα σε καλές τιμές, ώστε να βρίσκει ό,τι χρειάζεται ο καταναλωτής. Τις πρώτες δυο μέρες των εκπτώσεων η κίνηση είναι αναγνωριστική αλλά από εκεί και μετά νομίζω ότι οι καταναλωτές περιμένουν τις περιμένουν, ψωνίζουν και ευχόμαστε να γίνει και φέτος το ίδιο».