Μια συνηθισμένη ημέρα ήταν η Παρασκευή (25/11) για την αγορά της Καβάλας, καθώς η συντριπτική πλειονότητα των καταστημάτων της πόλης δεν συμμετείχε στη νέα ξενόφερτη μόδα του Black Friday.
Μετρημένα στα δάχτυλα ήταν τα καταστήματα που διαπιστώσαμε ότι είχαν αφίσες στις προθήκες τους με το περίφημο Black Friday, ωστόσο τα ποσοστά έκπτωσης ήταν χαμηλά κι όχι αυτά που γίνονται στα καταστήματα του εξωτερικού, τα οποία αγγίζουν ακόμη και το 80%.
Ελάχιστα τοπικά καταστήματα μετείχαν στην… Black Friday, πέραν της γνωστής αλυσίδας στο ισόγειο του Επιμελητηρίου
Ουσιαστικά ένα ήταν το κατάστημα γνωστής αλυσίδας που είχε από νωρίς το πρωί ουρές καταναλωτών στην είσοδό του, παρουσία μάλιστα και ανδρών ιδιωτικής εταιρείας φύλαξης, όπως μπορείτε να διαπιστώσετε και στη σχετική φωτογραφία.
Για το θέμα δηλώσεις στον «Ενήμερο» έκανε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Καβάλας, Βασίλης Λεμονίδης, ο οποίος επισήμανε χαρακτηριστικά: «Αυτό που συμβαίνει στην αγορά της Καβάλας συνέβη σε όλη την επικράτεια. Μίλησα με πολλούς προέδρους συλλόγων από την υπόλοιπη χώρα κι όλοι είχαν τηλεφωνήματα και απορίες από συναδέλφους και καταναλωτές για το αν η Black Friday αφορά όλη την αγορά. Αυτό που έγινε ήταν το εξής. Μια αλυσίδα καταστημάτων που έχει δίκτυο σχεδόν σε όλη τη χώρα έκανε μια διαφημιστική καμπάνια, την οποία την ονομάτισε όπως και στο εξωτερικό Black Friday για συγκεκριμένη ημέρα και ώρες με προσφορές σε συγκεκριμένα είδη. Γι’ αυτό το λόγο το συγκεκριμένο κατάστημα δέχθηκε μεγαλύτερη επισκεψιμότητα».
«Εμείς ζούμε «μαύρες ημέρες» σε καθημερινή βάση στους τζίρους των καταστημάτων μας…»
Ερωτηθείς για το πώς βλέπει ο ίδιος την εφαρμογή της Black Friday σε όλο το φάσμα της αγοράς, ο Βασίλης Λεμονίδης απάντησε: «Ήταν μια κανονική Παρασκευή για την αγορά της Καβάλας. Αν θα μπορούσε να εφαρμοστεί θα έλεγα ότι θα πρέπει να εφαρμοστεί σωστά σαν ιδέα και στο συγκεκριμένο χρονικό σημείο. Εμείς ζούμε «μαύρες ημέρες» σε καθημερινή βάση στους τζίρους των καταστημάτων μας. Θα πρέπει να το δούμε σωστά και οργανωμένα αν είναι να το κάνουμε».