«Η κίνηση στην αγορά της Καβάλας την πρώτη εβδομάδα των φετινών χειμερινών εκπτώσεων είναι υποτονική», επισήμανε με δηλώσεις του στον «Ενήμερο», ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Καβάλας, Βασίλης Λεμονίδης.
«Δυστυχώς, όπως ξεκίνησε ο Ιανουάριος, έτσι συνέχισε, ακόμη και μετά το ξεκίνημα των χειμερινών εκπτώσεων. Δεν υπάρχει η αναμενόμενα καλή κίνηση στα εμπορικά καταστήματα της πόλης μας», ανέφερε αρχικά στις δηλώσεις του ο Βασίλης Λεμονίδης.
«Προφανώς η τσέπη του καταναλωτή έχει κυριολεκτικά στεγνώσει…»
«Παρά το γεγονός ότι οι τιμές στα εμπορικά καταστήματα της Καβάλας είναι πολύ χαμηλές και τα ποσοστά εκπτώσεων πολύ μεγάλα, εντούτοις τα πράγματα δεν πηγαίνουν καλά. Περιμέναμε πολλά τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, αλλά προφανώς η τσέπη του καταναλωτή έχει κυριολεκτικά στεγνώσει. Οπότε αυτό έχει αντίκτυπο στην κίνηση στα καταστήματά μας και άρα στα ταμεία μας», συμπλήρωσε στη συνέχεια των όσων είπε στον «Ενήμερο», ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Καβάλας.
Μικρότερη η κίνηση την πρώτη εβδομάδα των εκπτώσεων σε σχέση με την αντίστοιχη του 2019
Σύμφωνα πάντα με τον Βασίλη Λεμονίδη, η πρώτη εβδομάδα των χειμερινών εκπτώσεων του 2020, παρουσιάζει μικρότερη κίνηση από την αντίστοιχη του 2019, γεγονός που εντείνει ακόμη περισσότερο την ανησυχία του εμπορικού κόσμου της Καβάλας για το επόμενο διάστημα. Όσον αφορά την κίνηση που καταγράφηκε την Κυριακή (19/1) στην αγορά της Καβάλας, ημέρα κατά την οποία τα καταστήματα ήταν ανοιχτά, ο κ. Λεμονίδης ανέφερε ότι και η συγκεκριμένη ημέρα κινήθηκε στα ίδια επίπεδα του Ιανουαρίου.
«Υπήρχαν καταστήματα ανοικτά, άλλα κλειστά, αλλά την Κυριακή δεν κατέβηκε κόσμος στην αγορά ιδιαίτερα κι όσοι κατέβηκαν, κινήθηκαν στοχευμένα για να ψωνίσουν», επισήμανε σχετικά ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Καβάλας.
«Θα είναι ένας χειμώνας πάρα μα πάρα πολύ δύσκολος…»
Ερωτηθείς για το αν το αποτέλεσμα της πρώτης εβδομάδας των χειμερινών εκπτώσεων τον ανησυχεί για το διάστημα που ακολουθεί μέχρι και τις 29 Φεβρουαρίου, οπότε και αυτές ολοκληρώνονται, ο Βασίλης Λεμονίδης απάντησε χαρακτηριστικά: «Θα είναι ένας χειμώνας πάρα μα πάρα πολύ δύσκολος».
Εκτός όμως από την Καβάλα, απογοητευτική είναι η εικόνα στα εμπορικά καταστήματα σε όλη τη χώρα, καθώς όπως εκτιμούν κύκλοι της αγοράς, οι καταναλωτές κινήθηκαν περισσότερο τη Black Friday και στο δεκαήμερο των εκπτώσεων του Νοεμβρίου.
Β. Κορκίδης: «Οι καταναλωτές δεν συγκινούνται πλέον από τις εκπτώσεις»
«Οι καταναλωτές δεν συγκινούνται πλέον από τις εκπτώσεις», διαπιστώνει ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά και του Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής, Βασίλης Κορκίδης. Παράλληλα, μεταφέρει το μήνυμα των εμπόρων για κατάργηση των ενδιάμεσων εκπτώσεων του Νοεμβρίου και παράταση κατά μία εβδομάδα της διάρκειας της εκπτωτικής περιόδου, προτείνοντας οι εκπτώσεις να ξεκινούν αμέσως μετά την λήξη της εορταστικής περιόδου, δηλαδή την 1η Δευτέρα του Ιανουαρίου, αντί της 2ης Δευτέρας, που ισχύει σήμερα.
Οι αποδείξεις που κόβονται σε αγορές παπουτσιών, είναι αισθητά μικρότερες σε σχέση με αυτές που κόβονται για ρούχα
Τέλος, όσον αφορά τις επιλογές των καταναλωτών στις ημέρες των εκπτώσεων, οι έμποροι διαπιστώνουν ότι οι περισσότεροι περιμένουν την περίοδο των εκπτώσεων για να αποκτήσουν τις «επώνυμες» φίρμες ρούχων. Αυτό φάνηκε και φέτος, στη διάρκεια της πρώτης εβδομάδας των εκπτώσεων, όπου οι καταναλωτές αναζήτησαν εκπτώσεις πάνω από 50% στις ακριβές φίρμες. Για πρώτη ίσως φορά μάλιστα, υπάρχει μεγάλος διαχωρισμός ανάμεσα στον κλάδο της ένδυσης με την υπόδηση, καθώς όπως διαπιστώνουν οι έμποροι, οι αποδείξεις που κόβουν σε αγορές παπουτσιών, είναι αισθητά μικρότερες σε σχέση με αυτές που κόβουν για ρούχα. (πηγή: Newsit.gr).