«Η φιλοσοφία του Cosmopolis όσον αφορά την διοργάνωση του έχει αλλάξει εντελώς», επισημαίνει σε δηλώσεις του ο πρόεδρος του ΔΗΠΕΘΕ Τάκης Αγγελίδης.
Όπως αναφέρει, το Cosmopolis αλλάζει και έχει πλέον μια άλλη λογική και επιμηκύνεται και γεωγραφικά και χρονικά. Αυτό σημαίνει πως δεν θα είναι ένα φεστιβάλ τεσσάρων ημερών, αλλά γίνεται ένα πολυθεματικό με δράσεις σε όλη την διάρκεια του χρόνου.
Ειδικότερα ο κ. Αγγελίδης τονίζει:
«Έγινε μια συνάντηση με τον Επιμελητήριο, τον Εμπορικό Σύλλογο και τον πρόεδρο των Καφεζυθοπωλών σε μία προσπάθεια το Cosmopolis να συνδεθεί με την αγορά για να υπάρξουν δρώμενα μικρής κλίμακας κατά την διάρκεια του χειμώνα στην πόλη μας που υποφέρει από μία μη κινητικότητα, ακόμη και στην εποχή που δεν υπήρχε η πανδημία. Άρα λοιπόν στο θεματικό αυτό κομμάτι, στόχος είναι ο πολιτισμός και η ψυχαγωγία να συνδεθεί με την αγορά της πόλης, ιδιαίτερα τους χειμερινούς μήνες. Υπό την ομπρέλα του Cosmopolis αλλά και με την υπογραφή της αγοράς. Κατά βάση εννοούμε την εστίαση, αλλά και άλλα καταστήματα που μπορούν με διάφορες δράσεις να συμμετέχουν σε δρώμενα που κατά βάση θα είναι μουσικά, γαστρονομικά, εκθέσεις βιβλίων, ζωγραφικής, παρουσιάσεις συγγραφέων κλπ. Με άλλα λόγια μια κεντρική οργάνωση για σχεδιασμό εκδηλώσεων στις δύσκολες μέρες του χειμώνα που θα βοηθούν την αγορά, είτε με την συμμετοχή του επαγγελματία μέσα στα μαγαζιά, είτε στα πεζοδρόμια και τους πεζόδρομους ή πλατείες. Είναι μια εξαιρετική ιδέα που την βλέπουμε σε χώρες του εξωτερικού και θα δώσουμε κίνητρο έτσι στον κόσμο να κατεβεί στην αγορά, ειδικά όταν φτάσουμε στην κανονικότητα. Η αγορά έχει δεχτεί μεγάλο πλήγμα που θα το βλέπουμε και στο μέλλον και αυτό είναι η μεγάλη κυριαρχία και εξάπλωση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Επομένως όλοι εμείς που έχουμε καταστήματα οφείλουμε να φέρουμε τους πελάτες έξω από τα μαγαζιά μας στην πόλη και να ξεφύγουμε από τον καναπέ και το κομπιούτερ».