«Το δίμηνο που προηγήθηκε, Ιανουάριος και Φεβρουάριος, ήταν μία από τις πιο δύσκολες περιόδους για τον κλάδο της εστίασης. Αλλάζουν τα δεδομένα και οι προτεραιότητες, τα έξοδα είναι περισσότερα, καθώς έχουμε υποχρεωτικές δαπάνες, οι οποίες λόγω της ακρίβειας είναι εξοντωτικές για τα νοικοκυριά, οπότε τα χρήματα που περισσεύουν είναι πολύ λίγα, ώστε να μπορέσει να τα δαπανήσει ο καταναλωτής όχι μόνο στον δικό μας κλάδο, αλλά και στο λιανικό εμπόριο».
Τα παραπάνω επισήμανε σε δηλώσεις που έκανε στην ΕΡΑ Καβάλας, ο πρόεδρος του Σωματείου Καφεζυθοπωλών Καβάλας, Γιώργος Βαφείδης, σχετικά με την κίνηση που καταγράφηκε στα τοπικά καταστήματα εστίασης στο πρώτο δίμηνο του 2025, ενώ στη συνέχεια αναφέρθηκε και στις προσδοκίες που γεννά η εαρινή περίοδος.
«Η αργία της 25ης Μαρτίου, είναι μία πολύ καλή περίοδος για μας, καθώς παραδοσιακά ο Καβαλιώτης κατεβαίνει στο κέντρο της πόλης…»
«Αυτό το δίμηνο λοιπόν ήταν ό,τι χειρότερο για τον δικό μας κλάδο. Τώρα βέβαια οφείλω να ομολογήσω ότι δειλά δειλά με την βελτίωση των καιρικών συνθηκών αρχίζει η κατάσταση και βελτιώνεται, πάμε προς το καλύτερο. Σίγουρα η αργία της 25ης Μαρτίου, είναι μία πολύ καλή περίοδος για μας, καθώς παραδοσιακά ο Καβαλιώτης κατεβαίνει στο κέντρο της πόλης για την παρέλαση και το συνδυάζει αυτό τόσο με έναν καφέ στα καταστήματα τα δικά μας, όσο και με ένα μεσημεριανό ή δείπνο στα εστιατόρια. Ευελπιστούμε να σταθεροποιηθούν οι καιρικές συνθήκες, ώστε πλέον να αποτελούν τον απόλυτο σύμμαχο για μας και σιγά σιγά να αρχίσουν να εμφανίζονται και οι πρώτοι τουρίστες που πιστεύω ότι θα είναι και προπομπός της καλής περιόδου της τοπικής οικονομίας κι όχι μόνο της εστίασης», ανέφερε στη συνέχεια των δηλώσεών του ο Γιώργος Βαφείδης.
«Πλέον περνάμε σε εξωτερικούς χώρους, οι οποίοι δεν έχουν τις απαιτήσεις του χειμώνα αυτήν την περίοδο…»
Αναφορικά με τις προσδοκίες για την εαρινή περίοδο, ο πρόεδρος του Σωματείου Καφεζυθοπωλών Καβάλας σημείωσε: «Πλέον περνάμε σε εξωτερικούς χώρους, οι οποίοι δεν έχουν τις απαιτήσεις του χειμώνα αυτήν την περίοδο. Δεν χρειάζεται να θερμαίνονται με τεχνητά μέσα, τα οποία είναι ιδιαίτερα δαπανηρά, οπότε και αυτό συντελεί σε μία καλύτερη έτσι εξέλιξη γενικότερα της οικονομικής κατάστασης των επιχειρήσεων του κλάδου. Φτιάχνει η διάθεση, ο κόσμος το πρώτο χρονικό διάστημα τουλάχιστον ικανοποιείται με τη βελτίωση του καιρού και όσο οδεύουμε προς το καλοκαίρι αλλάζει και πάλι η κινητικότητα, καθώς προτεραιότητα αποτελεί η παραλία, η θάλασσα, τα beach bar και η κίνηση στα καταστήματα τα δικά μας επικεντρώνεται στις απογευματινές και βραδινές ώρες».