Από τα 44 αυξήθηκε στα 60 ευρώ το κόστος με περισσότερες όμως διαδρομές
Για το τι ισχύει με τις κάρτες πολλαπλών διαδρομών μίλησε στην ΕΡΑ Καβάλας, ο πρόεδρος του Υπεραστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας, Κώστας Πανταζής.
«Το Υπεραστικό Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας, αναβαθμίζοντας τα συστήματά του κατάργησε τις παλιές χάρτινες κάρτες, στις οποίες δεν μπορούσε να γίνει σωστός έλεγχος και τις αντικατέστησε με νέες κάρτες που σκανάρονται στα καινούργια μηχανήματα και αφαιρούνται οι διαδρομές αναλόγως», ανέφερε αρχικά ο κ. Πανταζής.
Από τα 44 στα 60 ευρώ οι νέες κάρτες με περισσότερες όμως διαδρομές
«Υπάρχουν μηνιαίες κάρτες πολλαπλών διαδρομών, όπου υπολογίζεται 30 ημέρες η διαδρομή, 30 διαδρομές πήγαινε – έλα και γίνεται έκπτωση 50%. Ενώ με τις χάρτινες κάρτες έκανες 22 διαδρομές με κόστος 44€ τώρα η μηνιαία κάρτα έχει κόστος 60€. Είναι 16 ευρώ το κόστος επιπλέον για κάποιον που θα κάνει 22 διαδρομές. Εμείς όμως δίνουμε τη δυνατότητα να κάνει όσες διαδρομές θέλει μέσα στον μήνα και πολλοί το εκμεταλλεύονται. Υπάρχουν ναι μεν κάποιοι που λένε ότι δεν μπορούμε να κάνουμε όλες τις διαδρομές, υπάρχουν και πολλοί άλλοι που μας παρότρυναν να το κάνουμε. Για παράδειγμα υπάλληλοι καταστημάτων που κατεβαίνουν στην Καβάλα δύο φορές την ημέρα τρεις φορές στην εβδομάδα. Αυτοί δεν πληρώνουν επιπλέον κόστος. Νομίζω ότι δεν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά. Υπάρχει μία αύξηση αλλά δεν είναι τόσο μεγάλη. Κάποιος ευνοείται, κάποιος όχι. Αυτό είναι όλο το θέμα που έχει δημιουργηθεί», συμπλήρωσε σχετικά ο πρόεδρος του Υπεραστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας.
«Σ’ όλα αυτά τα συστήματα υπάρχουν κάποια προβλήματα λογικά στο ξεκίνημα. Ξεπεράστηκαν και δεν έχουμε πλέον κάποιο θέμα…»
«Είναι μια κάρτα πολλαπλών διαδρομών και μπορεί ο επιβάτης να κάνει απεριόριστες διαδρομές. Ήδη το χρησιμοποιεί πολύς κόσμος για τη δουλειά του. Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο. Πάλι όμως η έκπτωση που δίνεται είναι επιλογή δικιά μας δεν επιβάλλεται από κάποιο νόμο. Είναι δικιά μας διευκόλυνση για τους τακτικούς επιβάτες, για αυτούς που πηγαίνουν στις δουλειές τους. Και σ’ αυτό που κάνουμε υπάρχει ένα μπόνους και ένα κίνητρο για να κάνει κι άλλες διαδρομές όποιος θέλει μέσα στον μήνα. Την πρώτη εβδομάδα είχαμε κάποια πρόβλημα. Είναι λογικό όταν έχεις ένα νέο σύστημα. Εδώ το μετρό Θεσσαλονίκης και ακόμη δεν υπάρχει εισιτήριο. Σ’ όλα αυτά τα συστήματα υπάρχουν κάποια προβλήματα λογικά στο ξεκίνημα. Ξεπεράστηκαν και δεν έχουμε πλέον κάποιο θέμα», σημείωσε καταληκτικά ο Κώστας Πανταζής.