Πέμπτη, 17 Ιουλίου, 2025
Πέμπτη, 17 Ιουλίου, 2025

Τι ισχύει με τις κάρτες πολλαπλών διαδρομών του Υπεραστικού ΚΤΕΛ

Ημέρα:

spot_img
spot_img
spot_img

Από τα 44 αυξήθηκε στα 60 ευρώ το κόστος με περισσότερες όμως διαδρομές

Για το τι ισχύει με τις κάρτες πολλαπλών διαδρομών μίλησε στην ΕΡΑ Καβάλας, ο πρόεδρος του Υπεραστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας, Κώστας Πανταζής.

«Το Υπεραστικό Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας, αναβαθμίζοντας τα συστήματά του κατάργησε τις παλιές χάρτινες κάρτες, στις οποίες δεν μπορούσε να γίνει σωστός έλεγχος και τις αντικατέστησε με νέες κάρτες που σκανάρονται στα καινούργια μηχανήματα και αφαιρούνται οι διαδρομές αναλόγως», ανέφερε αρχικά ο κ. Πανταζής. 

Από τα 44 στα 60 ευρώ οι νέες κάρτες με περισσότερες όμως διαδρομές

«Υπάρχουν μηνιαίες κάρτες πολλαπλών διαδρομών, όπου υπολογίζεται 30 ημέρες η διαδρομή, 30 διαδρομές πήγαινε – έλα και γίνεται έκπτωση 50%. Ενώ με τις χάρτινες κάρτες έκανες 22 διαδρομές με κόστος 44€ τώρα η μηνιαία κάρτα έχει κόστος 60€. Είναι 16 ευρώ το κόστος επιπλέον για κάποιον που θα κάνει 22 διαδρομές. Εμείς όμως δίνουμε τη δυνατότητα να κάνει όσες διαδρομές θέλει μέσα στον μήνα και πολλοί το εκμεταλλεύονται. Υπάρχουν ναι μεν κάποιοι που λένε ότι δεν μπορούμε να κάνουμε όλες τις διαδρομές, υπάρχουν και πολλοί άλλοι που μας παρότρυναν να το κάνουμε. Για παράδειγμα υπάλληλοι καταστημάτων που κατεβαίνουν στην Καβάλα δύο φορές την ημέρα τρεις φορές στην εβδομάδα. Αυτοί δεν πληρώνουν επιπλέον κόστος. Νομίζω ότι δεν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά. Υπάρχει μία αύξηση αλλά δεν είναι τόσο μεγάλη. Κάποιος ευνοείται, κάποιος όχι. Αυτό είναι όλο το θέμα που έχει δημιουργηθεί», συμπλήρωσε σχετικά ο πρόεδρος του Υπεραστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας. 

«Σ’ όλα αυτά τα συστήματα υπάρχουν κάποια προβλήματα λογικά στο ξεκίνημα.  Ξεπεράστηκαν και δεν έχουμε πλέον κάποιο θέμα…»

«Είναι μια κάρτα πολλαπλών διαδρομών και μπορεί ο επιβάτης να κάνει απεριόριστες διαδρομές. Ήδη το χρησιμοποιεί πολύς κόσμος για τη δουλειά του. Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο. Πάλι όμως η έκπτωση που δίνεται είναι επιλογή δικιά μας δεν επιβάλλεται από κάποιο νόμο. Είναι δικιά μας διευκόλυνση για τους τακτικούς επιβάτες, για αυτούς που πηγαίνουν στις δουλειές τους. Και σ’ αυτό που κάνουμε υπάρχει ένα μπόνους και ένα κίνητρο για να κάνει κι άλλες διαδρομές όποιος θέλει μέσα στον μήνα. Την πρώτη εβδομάδα είχαμε κάποια πρόβλημα. Είναι λογικό όταν έχεις ένα νέο σύστημα. Εδώ το μετρό Θεσσαλονίκης και ακόμη δεν υπάρχει εισιτήριο. Σ’ όλα αυτά τα συστήματα υπάρχουν κάποια προβλήματα λογικά στο ξεκίνημα.  Ξεπεράστηκαν και δεν έχουμε πλέον κάποιο θέμα», σημείωσε καταληκτικά ο Κώστας Πανταζής.  

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΘΕΜΑΤΑ

Χαμηλότερη από την αναμενόμενη η κίνηση στο υπεραστικό ΚΤΕΛ

«Πεσμένο» το δρομολόγιο των Αμμολόφων Λίγο πιο κάτω από τα...

Έχουν ληφθεί μέτρα στο Παληό, όμως πρέπει να έχουμε τον νου μας

Αλέξης Γούλας: Είναι μία δύσκολη περιοχή το Παληό, ειδικά...

Αγανάκτησαν από τους συνεχείς ελέγχους οι επαγγελματίες της Θάσου

Αναστάσιος Μπίλιας: Πόσο «εγκληματίες» είμαστε πια; «Πόσο «εγκληματίες» είμαστε πια;...

Μπορεί να επιστρέψει ένας αποδεδειγμένα άχρηστος πολιτικός; 

Γράφει ο Ανδρέας Χριστόπουλος Είμαστε ένας λαός με κοντή μνήμη....

Εργασίες ανακαίνισης στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Λιμένα Θάσου

Ο δήμαρχος Θάσου Ελευθέριος Κυριακίδης έκανε την παρακάτω δήλωση: ΜΕΤΑ...

Η Ανατολική Μακεδονία και Θράκη διεκδικεί κορυφαία διάκριση στην Ευρώπη

Υποψήφια για Europe’s Leading Emerging Destination 2025 στα World...

«Δον Ζουάν» με τον Πάνο Βλάχο στο Αρχαίο Θέατρο των Φιλίππων

Μετά από μια εξαιρετικά επιτυχημένη σεζόν στην Αθήνα, η...

Τα σκουπίδια κάνουν πάρτι!!!

Έξι (6) μέρες έχει να περάσει απορριμματοφόρο από το...