Κυριακή, 19 Οκτωβρίου, 2025
Κυριακή, 19 Οκτωβρίου, 2025

Τι ισχύει με τις κάρτες πολλαπλών διαδρομών του Υπεραστικού ΚΤΕΛ

Ημέρα:

spot_img
spot_img
spot_img

Από τα 44 αυξήθηκε στα 60 ευρώ το κόστος με περισσότερες όμως διαδρομές

Για το τι ισχύει με τις κάρτες πολλαπλών διαδρομών μίλησε στην ΕΡΑ Καβάλας, ο πρόεδρος του Υπεραστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας, Κώστας Πανταζής.

«Το Υπεραστικό Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας, αναβαθμίζοντας τα συστήματά του κατάργησε τις παλιές χάρτινες κάρτες, στις οποίες δεν μπορούσε να γίνει σωστός έλεγχος και τις αντικατέστησε με νέες κάρτες που σκανάρονται στα καινούργια μηχανήματα και αφαιρούνται οι διαδρομές αναλόγως», ανέφερε αρχικά ο κ. Πανταζής. 

Από τα 44 στα 60 ευρώ οι νέες κάρτες με περισσότερες όμως διαδρομές

«Υπάρχουν μηνιαίες κάρτες πολλαπλών διαδρομών, όπου υπολογίζεται 30 ημέρες η διαδρομή, 30 διαδρομές πήγαινε – έλα και γίνεται έκπτωση 50%. Ενώ με τις χάρτινες κάρτες έκανες 22 διαδρομές με κόστος 44€ τώρα η μηνιαία κάρτα έχει κόστος 60€. Είναι 16 ευρώ το κόστος επιπλέον για κάποιον που θα κάνει 22 διαδρομές. Εμείς όμως δίνουμε τη δυνατότητα να κάνει όσες διαδρομές θέλει μέσα στον μήνα και πολλοί το εκμεταλλεύονται. Υπάρχουν ναι μεν κάποιοι που λένε ότι δεν μπορούμε να κάνουμε όλες τις διαδρομές, υπάρχουν και πολλοί άλλοι που μας παρότρυναν να το κάνουμε. Για παράδειγμα υπάλληλοι καταστημάτων που κατεβαίνουν στην Καβάλα δύο φορές την ημέρα τρεις φορές στην εβδομάδα. Αυτοί δεν πληρώνουν επιπλέον κόστος. Νομίζω ότι δεν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά. Υπάρχει μία αύξηση αλλά δεν είναι τόσο μεγάλη. Κάποιος ευνοείται, κάποιος όχι. Αυτό είναι όλο το θέμα που έχει δημιουργηθεί», συμπλήρωσε σχετικά ο πρόεδρος του Υπεραστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας. 

«Σ’ όλα αυτά τα συστήματα υπάρχουν κάποια προβλήματα λογικά στο ξεκίνημα.  Ξεπεράστηκαν και δεν έχουμε πλέον κάποιο θέμα…»

«Είναι μια κάρτα πολλαπλών διαδρομών και μπορεί ο επιβάτης να κάνει απεριόριστες διαδρομές. Ήδη το χρησιμοποιεί πολύς κόσμος για τη δουλειά του. Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο. Πάλι όμως η έκπτωση που δίνεται είναι επιλογή δικιά μας δεν επιβάλλεται από κάποιο νόμο. Είναι δικιά μας διευκόλυνση για τους τακτικούς επιβάτες, για αυτούς που πηγαίνουν στις δουλειές τους. Και σ’ αυτό που κάνουμε υπάρχει ένα μπόνους και ένα κίνητρο για να κάνει κι άλλες διαδρομές όποιος θέλει μέσα στον μήνα. Την πρώτη εβδομάδα είχαμε κάποια πρόβλημα. Είναι λογικό όταν έχεις ένα νέο σύστημα. Εδώ το μετρό Θεσσαλονίκης και ακόμη δεν υπάρχει εισιτήριο. Σ’ όλα αυτά τα συστήματα υπάρχουν κάποια προβλήματα λογικά στο ξεκίνημα.  Ξεπεράστηκαν και δεν έχουμε πλέον κάποιο θέμα», σημείωσε καταληκτικά ο Κώστας Πανταζής.  

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΘΕΜΑΤΑ

Υπάρχουν δύο βασικά εμπόδια για την αξιοποίηση του «Διονύσου»

Για τα εμπόδια που υπάρχουν όσον αφορά την αξιοποίηση...

Το θέμα αποσύρθηκε αλλά η αύξηση στο τέλος παρεπιδημούντων θα γίνει

Αποσύρθηκε από τη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Καβάλας, η...

Ολοκληρώθηκε επιτέλους η πλατεία Καπνεργάτη!!!     

Αλέξης Γούλας: Το σοβαρό ζήτημα είναι πλέον η διαφύλαξη...

Οι επαγγελματίες ζητούν ανάκληση της απόφασης για αύξηση του τέλους παρεπιδημούντων

Την ανάκληση της απόφασης για αύξηση του τέλους παρεπιδημούντων...

Όταν κανείς δεν λογαριάζει την αλήθεια

Γράφει ο Ανδρέας Χριστόπουλος «Οι εξετάσεις πάσης φύσεως που μπορούν...

Άπαντες είναι ικανοποιημένοι από την λειτουργία της ΔΕΥΑΘ

Χωρίς προβλήματα υδροδότησης κύλησε η τουριστική περίοδος Χωρίς προβλήματα υδροδότησης...

Σκέψεις για περαιτέρω αξιοποίηση του Εκθεσιακού Κέντρο της Ν. Καρβάλης

«Επειδή το Εκθεσιακό Κέντρο της Νέας Καρβάλης θα αναβαθμιστεί...

Μ. Λαζαρίδης: «Κάνουμε την αγορά εργασίας πιο δίκαιη, πιο ασφαλή, πιο σύγχρονη»

Τη ριζική βελτίωση των συνθηκών στην αγορά εργασίας κατά...