Κυριακή, 19 Οκτωβρίου, 2025
Κυριακή, 19 Οκτωβρίου, 2025

Μεσοσταθμική αύξηση 9% στα εισιτήρια του υπεραστικού ΚΤΕΛ

Ημέρα:

spot_img
spot_img
spot_img

Το ελάχιστο εισιτήριο από τα 1,60 ευρώ διαμορφώθηκε στα 2 ευρώ, στα 16,40 για Θεσσαλονίκη και στα 60 για Αθήνα

Μετά από 13 χρόνια οι τιμές των εισιτηρίων στο Υπεραστικό Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας αυξήθηκαν μεσοσταθμικά σε ποσοστό 9%. Αντίστοιχα το εισιτήριο για την ελάχιστη διαδρομή αυξήθηκε από τα 1,60 ευρώ στα 2 ευρώ.

Όπως τόνισε σε δηλώσεις που έκανε για το θέμα στον «Ενήμερο», ο πρόεδρος του Υπεραστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας, Κώστας Πανταζής, ένα πάγιο αίτημα όλων των Κ.Τ.Ε.Λ. της χώρας ικανοποιήθηκε με μια μικρότερη αύξηση από αυτή που ήθελαν, η οποία ωστόσο θα κρατήσει ζωντανά κάποια δρομολόγια εντός της Π.Ε. Καβάλας.

Από την Καβάλα μέχρι την Ελευθερούπολη όλα τα εισιτήρια κοστίζουν 2 ευρώ – Στο δρομολόγιο Καβάλας – Παληού, από τα 1,60 ευρώ το εισιτήριο διαμορφώθηκε στα 2 ευρώ

«Το επιβατικό κοινό βλέπει μια σχετικά μεγάλη διαφορά στο ελάχιστο εισιτήριο, το οποίο από τα 1,60 ευρώ διαμορφώθηκε στα 2 ευρώ. Κι αυτό ήταν η αιτία, όχι για παράπονα, αλλά απορία θα έλεγα κυρίως για τον λόγο που υπάρχει η αύξηση αυτή. Για παράδειγμα από την Καβάλα μέχρι την Ελευθερούπολη όλα τα εισιτήρια κοστίζουν 2 ευρώ. Έτσι κάποιος που θα έχει τελικό προορισμό την Ελευθερούπολη θα πληρώσει 2 ευρώ από 1,80 που ήταν πριν την αύξηση, ενώ 2 ευρώ θα πληρώσει κι αυτός που θα κατέβει στον Σταυρό Αμυγδαλεώνα. Το ίδιο έγινε και στο δρομολόγιο Καβάλας – Παληού, όπου από τα 1,60 ευρώ διαμορφώθηκε στα 2 ευρώ», ανέφερε σχετικά ο πρόεδρος του Υπεραστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας.

«Δεν θέλουμε κανένα βάρος επιπλέον στις πλάτες των πολιτών. Βλέπουμε το τι γίνεται γύρω μας με τις αυξήσεις, αλλά ήταν και για μας πλέον θέμα βιωσιμότητας. Όχι ότι θα μας καλύψει τη ζημιά που έχουμε υποστεί…»

«Ήταν ένα πάγιο αίτημα που εν μέρει ικανοποιήθηκε μετά από 13 ολόκληρα χρόνια, καθώς από τότε είχε να αυξηθεί η τιμή του εισιτηρίου. Η αύξηση που τεκμηριώσαμε από την πλευρά μας στο υπουργείο ήταν στο 38%, με βάση όλες τις αυξήσεις που έχω γίνει στα καύσιμα και σε όλα τα υπόλοιπα προϊόντα. Αλλά θα ήταν πάρα πολύ μεγάλη τιμή του εισιτηρίου. Τέλος πάντων μετά από το 2010 δόθηκε μια αύξηση, είμαστε ικανοποιημένοι εν μέρει. Εμείς δεν θέλουμε κανένα βάρος επιπλέον στις πλάτες των πολιτών. Βλέπουμε το τι γίνεται γύρω μας με τις αυξήσεις σε όλα τα είδη, αλλά ήταν και για μας πλέον θέμα βιωσιμότητας. Όχι ότι θα μας καλύψει τη ζημιά που έχουμε υποστεί και έχει συσσωρευτεί όλα αυτά τα χρόνια, η οποία είναι τεράστια. Απλά με αυτές τις αυτές τις τιμές, θα μπορέσουν λίγο τα δρομολόγια, ειδικά τα εντός της Π,Ε, Καβάλας, να κρατηθούν ζωντανά», υπογράμμισε ακόμη ο Κώστας Πανταζής.

Το εισιτήριο για τη Θεσσαλονίκη από τα  15 ευρώ διαμορφώνεται πλέον στα 16,40, ενώ αντίστοιχα για την Αθήνα από τα 55 στα 60 ευρώ. Ωστόσο διατηρήθηκε η τιμή στο εισιτήριο μετ’ επιστροφής για την Αθήνα, το οποίο παραμένει στα 85 ευρώ

«Τα δρομολόγια εντός της Π,Ε, Καβάλας, όλα αυτά τα χρόνια τα στηρίξαμε με μεγάλο οικονομικό κόστος για εμάς. Δεν μειώσαμε δρομολόγια. Μη ξεχνάμε ότι είμαστε μια Περιφερειακή Ενότητα με πλήρη συγκοινωνιακό χάρτη», συμπλήρωσε ακόμη ο πρόεδρος του Υπεραστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας.

Ειδικότερα για το πως διαμορφώνονται οι τιμές των εισιτηρίων στα μεγάλα δρομολόγια, ο κ. Πανταζής επισήμανε ότι το εισιτήριο για τη Θεσσαλονίκη από τα  15 ευρώ διαμορφώνεται πλέον στα 16,40 ευρώ, ενώ αντίστοιχα για την Αθήνα το κανονικό εισιτήριο από τα 55 ευρώ φτάνει πλέον στα 60 ευρώ. Ωστόσο διατηρήθηκε η τιμή στο εισιτήριο μετ’ επιστροφής για την Αθήνα, το οποίο παραμένει στα 85 ευρώ.

«Κάθε αύξηση είναι ένα βάρος για τους πολίτες, είναι φυσιολογικό και κατανοητό το να αντιδρούν. Μακάρι να μην υπήρχε η αύξηση αυτή, αλλά για μας ήταν αναγκαίο κακό. Σιγά σιγά θα προσαρμοστούν και οι πολίτες πιστεύω. Όταν έχεις ένα εισιτήριο σε μία τιμή παγιωμένο και μάλιστα όχι στα 1,80, αλλά με μείωση αυτού στα 1,60 ευρώ, ήταν λογικό να ζητάμε την αύξηση. Δεν ήταν δυνατόν να κρατηθούμε με αυτές τις τιμές», ανέφερε σχετικά ο πρόεδρος του Υπεραστικού Κ.Τ.Ε.Λ. 

Ικανοποίηση για την επιβατική κίνηση στη διάρκεια των Χριστουγέννων – Αντίστοιχη κίνηση αναμένεται να καταγραφεί και τις επόμενες ημέρες

Τέλος, όσον αφορά την επιβατική κίνηση, ο πρόεδρος του Υπεραστικού Κ.Τ.Ε.Λ.  Καβάλας δήλωσε ικανοποιημένος, καθώς από την περασμένη Πέμπτη (21/12) τα δρομολόγια είχαν πολύ καλές πληρότητες, καθώς ταξίδεψε ο φοιτητικός κόσμος.  Ανάλογη κίνηση αναμένεται και από την Πέμπτη (28/12) και μετά. Επίσης πολύ καλά τα πήγε και το δρομολόγιο της Δράμας, όπου εδώ και χρόνια λειτουργεί η γνωστή σε όλους «Ονειρούπολη».

«Αμέσως μετά τις γιορτές μπαίνουμε σε μία πολύ δύσκολη περίοδο, όπως αυτή του Ιανουαρίου και του Φεβρουαρίου που η κίνηση είναι πάρα πολύ περιορισμένη. Από εκεί και μετά περιμένουμε την άνοιξη, οπότε και σιγά σιγά, από φέτος ευελπιστούμε πιο νωρίς, να ανοίξει η επιβατική κίνηση», σημείωσε καταληκτικά ο πρόεδρος του Υπεραστικού Κ.Τ.Ε.Λ. Καβάλας.  

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΘΕΜΑΤΑ

Υπάρχουν δύο βασικά εμπόδια για την αξιοποίηση του «Διονύσου»

Για τα εμπόδια που υπάρχουν όσον αφορά την αξιοποίηση...

Το θέμα αποσύρθηκε αλλά η αύξηση στο τέλος παρεπιδημούντων θα γίνει

Αποσύρθηκε από τη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Καβάλας, η...

Ολοκληρώθηκε επιτέλους η πλατεία Καπνεργάτη!!!     

Αλέξης Γούλας: Το σοβαρό ζήτημα είναι πλέον η διαφύλαξη...

Οι επαγγελματίες ζητούν ανάκληση της απόφασης για αύξηση του τέλους παρεπιδημούντων

Την ανάκληση της απόφασης για αύξηση του τέλους παρεπιδημούντων...

Όταν κανείς δεν λογαριάζει την αλήθεια

Γράφει ο Ανδρέας Χριστόπουλος «Οι εξετάσεις πάσης φύσεως που μπορούν...

Άπαντες είναι ικανοποιημένοι από την λειτουργία της ΔΕΥΑΘ

Χωρίς προβλήματα υδροδότησης κύλησε η τουριστική περίοδος Χωρίς προβλήματα υδροδότησης...

Σκέψεις για περαιτέρω αξιοποίηση του Εκθεσιακού Κέντρο της Ν. Καρβάλης

«Επειδή το Εκθεσιακό Κέντρο της Νέας Καρβάλης θα αναβαθμιστεί...

Μ. Λαζαρίδης: «Κάνουμε την αγορά εργασίας πιο δίκαιη, πιο ασφαλή, πιο σύγχρονη»

Τη ριζική βελτίωση των συνθηκών στην αγορά εργασίας κατά...